جذب‌نشدن مجیدی نباید‌روی هواداران تاثیر‌بگذارد

مجید رضایی درباره بازی استقلال و سایپا اظهار داشت: این مسابقه را باید از چند جنبه بررسی کرد، شروع فصل است و با توجه به تغییراتی که استقلال داشته هماهنگی لازم بین بازیکنان نیست و در خط میانی نیز با با توجه به اینکه نکونام اضافه شده هنوز بین او و سایرین هارمونی لازم برای به حرکت در آوردن خط حمله وجود ندارد. سایپا هم در این مسابقه فراتر از انتظار بازی کرد.

وی افزود: در میانه زمین بازیکنان سایپا با پرسینگ هافبک های استقلال، آنها را از بازی خارج کردند. خط هافبک استقلال از شرایط بدنی به دور است. مهاجمان تیم هم نتوانستند از فرصت های خود استفاده کنند. استقلال هنوز ترکیب ایده آل خود را نشناخته است.

بازیکن پیشین استقلال در خصوص تشویق مجیدی از سوی هواداران عنوان کرد: متاسفانه این فرهنگ فوتبال ماست و نسبت به فرهنگ کشورهای صاحب فوتبال فاصله داریم. مجیدی بازیکن قابل احترامی است اما باشگاه استقلال به هر دلیلی این بازیکن را جذب نکرده و نباید جذب نکردن یک بازیکن چنین تاثیری روی هواداران بگذارد و همه چیز را فراموش کنند. امسال استقلال با همین کادرفنی و بازیکنان باید در لیگ قهرمانان آسیا شرکت کند، پس هواداران باید صبورتر باشند و از این تیم حمایت کنند.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.