جذب حداکثری آرای عمومی، شرط پیوستن به ائتلاف سه‌گانه

۱۲ام بهمن ،

حسین مظفر در گفتگو با باشگاه خبرنگاران مطرح کرد

رئیس ستاد انتخابات ائتلاف سه‌گانه اصولگرایان گفت:شرط اضافه شدن به ائتلاف سه‌گانه اصولگرایان امکان جذب آرای قابل توجه از جامعه و امکان تعامل بیشتر است.

حسین مظفر رئیس ستاد انتخابات ائتلاف سه‌گانه اصولگرایان در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران به آخرین وضعیت این ائتلاف اشاره کرد و گفت: هیچ تغییری در شاکله این ائتلاف صورت نگرفته و کسی به آن اضافه نشده است.

وی افزود: در حال حاضر ائتلاف سه‌گانه اصولگرایان متشکل از علی‌اکبر ولایتی، غلامعلی‌حداد عادل و محمدباقر قالیبباف بوده و هیچ تصمیمی برای اضافه شدن به این ائتلاف صورت نگرفته است.

رئیس‌ستاد‌انتخابات ائتلاف سه‌گانه اصولگرایان در خصوص احتمال اضافه شدن به این ائتلاف خاطر نشان کرد: راه تفاهم، تعامل و گفتگو همچنان باز بوده و شیوه تعامل در آینده مشخص خواهد شد.

وی همچنین به شرط اضافه شدن به این ائتلاف اشاره کرد و افزود: شرط اضافه شدن به ائتلاف سه‌گانه اصولگرایان امکان جذب آرای قابل توجه از جامعه و امکان تعامل بیشتر است.

گفتنی است، ائتلاف سه‌گانه اصولگرایان متشکل از علی‌اکبر ولایتی، غلامعلی‌حداد عادل و محمدباقر قالیباف بوده و به پیشنهاد علی‌اکبر ولایتی در آستانه انتخابات یازدهمین دروه ریاست‌جمهوری تشکیل شده است.

همچنین حسین‌مظفر نماینده فعلی تهران، ری،شمیرانات و اسلامشهر، معاون نظارت مجلس و وزیر پیشین آموزش و پرورش به عنوان رئیس ستاد انتخابات این ائتلاف به شمار می‌رود.

انتهای‌پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.