جذب ۶ هزار هیأت علمی تنها در ۳ ماه آغازین

۳ م دیماه ،

رئیس مرکز جذب اعضای هیئت علمی وزارت علوم تحقیقات و فناوری گفت: تنها در سه ماه آغازین، ۶ هزار نفر جذب اعضای هیأت علمی در دانشگاه ها شدند.

مردانی، رئیس مرکز جذب اعضای هیأت علمی وزارت علوم تحقیقات و فناوری در گفتگو با خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران گفت:آمار جذب اعضای هیئت علمی در سال ۹۱ و تا این لحظه ۶ هزار نفر بوده است که اغلب این جذب اعضای هیأت علمی برای دانشگاه های دولتی صورت گرفته است.

وی افزود: ۵ هزار نفر در دانشگاه  ها دولتی، ۳۰۰ هزار نفر در دانشگاه های غیر دولتی و غیر انتفاعی، ۵۶۰ نفر در دانشگاه های پیام نور و ۳۸۰ نفر در دانشگاه آزاد اسلامی جذب شده اند.

مردانی در ادامه در پاسخ به سوال خبرنگار باشگاه خبرنگاران مبنی بر اینکه آیا تعداد جذب اعضای هیأت علمی در سال ۹۱ نسبت به سال ۹۰ تفاوتی و یا افزایش داشته است اظهار داشت: در سال قبل ۷ هزار نفر جذب اعضای هیأت علمی شده بودند و امسال تنها در ۳ ماه اول ۶ هزار نفر جذب شده اند که بر اساس برنامه های از قبل پیش بینی شده این رقم باید به ۱۲ هزار نفر برسد.

وی در خصوص آغاز کار این تعداد از اعضای هیأت علمی تازه خاطر نشان کرد: بعضی از این اشخاص کار خود را در دانشگاه ها آغاز و بعضی دیگر از بهمن ماه کار خود را آغاز می کنند./ح


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.