جراحی موفق بدشانس‌ترین بدهکار دنیا +عکس

مسئولین هتل در پی این اتفاق با آتش‌ نشانی تماس می‌ گیرند و مأموران آتش ‌نشانی با حضور در محل، میله تیز فلزی را از پای این بدهکار بدشانس در می‌ آورند

به گزارش مجله شبانهممتازنیوز، حتما بارها پیش آمده که خبر دستگیری یک سارق بدشانس را بخوانید که موقع سرقت یا پس از آن به دلایلی ساده گیر افتاده است. این اتفاق در بدترین حالت برای یک مرد ۳۰ ساله اهل کارولینای شمالی رخ داده است.

اگرچه این فرد سارق نبوده اما زمانی که سعی داشته از هتل هیلتون در منچستر انگلیس فرار کند تا پول اتاقش را نپردازد، به خاطر زخمی شدن گیر افتاده است.به گفته پلیس، این مرد بی ‌پول سعی داشته هنگام فرار، از روی یک حصار سیمی اطراف هتل بپرد که میله تیز حصار در پایش فرو رفته و گیر افتاده است.

مسئولین هتل در پی این اتفاق با آتش‌ نشانی تماس می‌ گیرند و مأموران آتش ‌نشانی با حضور در محل، میله تیز فلزی را از پای این بدهکار بدشانس در می‌ آورند و او را به بیمارستان انتقال می ‌دهند.

بر اساس اعلام رسانه های انگلیسی، عملیات نجات این مرد با کمک ۸ آتش‌نشان و با استفاده از ابزار برش هیدرولیک انجام شده تا میله فلزی که پای مرد را سوراخ کرده بود، با موفقیت خارج شود که این عمل جراحی با خطرات فراوان همراه بوده است.

اگرچه مرد بدشانس موقع این عمل در حالت بیهوشی به سر می برد اما کارکنان هتل گفته اند وی مدت زیادی از درد فریاد زده تا اورژانس سر برسد.


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.