جرارد:به ایتالیایی ها بابت این بردتبریک می گویم

    به نقل از اکیپ، استیوون جرارد پس از باخت در ضیافت پنالتی ها در بازی با ایتالیا در مرحله یک چهارم نهایی یورو ۲۰۱۲ گفت: هر یک از ما تمرینات گسترده و  مفصلی انجام دادیم و با سربلندی از این جام خارج می شویم. تصور می کنم کاری که در این دوره انجام دادیم، باعث افتخار کشورمان شود. با این حال ناگزیریم یک بار دیگر به وطن بازگردیم، آن هم با قلب‌های شکسته که تحمل‌اش بسیار دشوار است.

این ستاره که امید داشت پس از حذف و عدم موفقیت در ضربات پنالتی ‌پیکارهای جام جهانی ۱۹۹۰، ۱۹۹۸ و ۲۰۰۶ و همین طور یورو ۱۹۹۶ و ۲۰۰۴ این بار شاهد برتری تیمش در ضربات پنالتی باشد، افزود: با هم تیمی هایم احساس همدردی می کنم. آنها هر آنچه که در توان داشتند، خرج کردند. وقتی سرنوشت بازی به ضربات پنالتی کشیده شد، فکر می کردیم از اندکی بخت و اقبال لازم برخوردار خواهیم شد اما این دفعه نیز محروم بودیم.

جرارد در مورد تیم ایتالیا عنوان کرد: به ایتالیایی ها بابت این برد تبریک می گویم. آنها در این بازی فوق العاده خوب کار کردند و در ضربات پنالتی از شانس خوب نیز برخوردار بودند.

انگلیس در آخرین پیکار مرحله یک چهارم نهایی در ۱۲۰ دقیقه جدال با ایتالیایی‌ها به تساوی بدون گل رسید اما در ضربات پنالتی ۴ بر ۲ شکست خورد.

 


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.