جرارد: دوست دارم برای مورینیو بازی کنم

به گزارش تفسیری ممتازنیوز به نقل از ورزش ۳ در تاریخ ۴ شنبه ۱۷ آبان ۹۱،

 آقای خاص همواره یکی از تحسین نمایندگان ستاره لیورپول بوده و در سال‌های ۲۰۰۴ و ۲۰۰۵ تلاش نموده بود تا این بازیکن را به چلسی بیاورد. “خوزه مورینیو” از علاقه خود دست نکشید و وقتی که هدایت رئال مادرید را بر عهده گرفت گفت هرگز درک نکرد که چرا جرارد در لیورپولی مانده که از موفقیت به دور است.

اکنون ستاره آنفیلد گفته که دوست دارد برای آقای خاص بازی کند. جرارد با وجود فتح لیگ قهرمانان اروپا، جام یوفا، دو جام حذفی انگلیس و سه جام اتحادیه در بازه وقتی ۱۴ ساله حضور در لیورپول، هنوز نتوانسته مدال قهرمانی لیگ برتر را بر گردن خود ببیند.

به گزارش تفسیری مهر، وقتی خبرنگار سان از وی پرسید که آیا در آن وقت هرگز دوست داشته به چلسی بپیوندد، گفت: آن وقت لیورپول در حد و اندازه‌های قهرمانی نبود بنابراین من به پیشنهاد مورینیو فکر نمودم. اما در نهایت گفتم نه و سال بعدش هم دوباره گفتم نه.

جرارد افزود: من به بعضی از بازیکنان که مورد توجه باشگاه های رئال مادرید و بارسلونا قرار گرفته‌اند نگاه می کنم و اینکه آنها برای ورود و خروج به این تیم ها چه جار و جنجال هایی به راه انداخته اند. اما این موضوع هرگز تا به حال برای من روی نداده و این اتفاق رخ نخواهد داد.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.