جریمه مالی دانشگاه‌ها در صورت سرباز زدن از اجرای مصوبات آموزشی

معاون دانشگاه پنجاب هند از جریمه مالی دانشگاه‌ها در صورت سرباز زدن از اجرای مصوبات آموزشی خبر داد.

به گزارش سرویس «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، دکتر جاسپال سینگ از اجرای بندهای آموزشی مصوب دولت از سوی دانشگاه‌های هندی خبر داد و اعلام کرد: اجرای این بندها به تحول دانشگاهی کشور کمک می‌کند و دانشگاه‌هایی که از اجرای این طرح‌ها سرباز زنند، جریمه مالی خواهند شد.

به نقل از ان تی دی، دانشگاه پنجاب هند به منظور ارتقای آموزش عالی این کشور، همایش چشم‌انداز آینده پنجاب را برگزار می‌کند.

دکتر جاسپال سینگ، معاون دانشگاه پنجاب که مسوول برگزارکننده این همایش خواهد بود، همچنین از روند آمادگی این همایش ابراز رضایت و اعلام کرد امیدوار است کشورهای همسایه از این نشست استقبال کنند.

وی از نقش دانشگاه پنجاب در پیشرفت یک دهه اخیر ظرفیت‌های آموزشی هند ابزار رضایت کرد و گسترده شدن فضای آموزشی و پژوهشی در این کشور را مرهون تلاش‌های شبانه‌روزی مسوولان دانشگاه پنجاب در کنار سایر دانشگاه‌ها عنوان کرد.

وی همچنین از دعوت چندین چهره شاخص ادبی در این نشست خبر داد.

دکتر جاسپال سینگ در ادامه مصاحبه خود از اجرای بندهای آموزشی مصوب دولت از سوی دانشگاه‌های هندی خبر داد و اعلام کرد: اجرای این بندها به تحول دانشگاهی کشور کمک می‌کند و دانشگاه‌هایی که از اجرای این طرح‌ها سرباز زنند، جریمه مالی خواهند شد.

انتهای پیام


ایسنا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.