جریمه و کسر امتیاز در انتظار باشگاه‌های بدهکار

    به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، جلسه هیئت رئیسه سازمان لیگ برتر امروز بعدازظهر با حضور کفاشیان، محمد نبی ،آیت الهی، بهروان، کاظمی، ساکت، دهکردی، ابرقویی نژاد، شهبازی و حسینی در دفتر رئیس فدراسیون برگزار شد.

در این نشست در خصوص موارد مختلف بحث و تبادل نظر شد و تصمیمات زیر اخذ شد.

 ۱-  مقرر شد هیئت منصفه سازمان لیگ برتر مطابق با آیین نامه این سازمان تشکیل شود.

۲- هیئت رئیسه سازمان لیگ برتر قیمت‌های جدید بلیط‌های فصل آتی مسابقات لیگ برتر ۹۲-۹۱ را به شرح زیر اعلام کرد:

۳۰۰۰۰ ریالی، ۵۰۰۰۰ ریالی و ۱۰۰۰۰۰ ریالی

 ۳- مقرر شد پروژه بلیط الکترونیکی لیگ برتر از فصل جاری مسابقات و به صورت آزمایشی در استادیوم آزادی اجرا شود، همچنین در خصوص راه اندازی آن در سایر استادیوم‌ها متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.

 ۴- مقرر شد به منظور افزایش کیفی سطح مسابقات و انجام آنالیزهای کاربردی و به صورت هدفمند دیدارهای برگزار شده در استادیوم آزادی به وسیله نرم افزار پیشرفته پرزون مورد تجزیه و تحلیل و آنالیز قرار بگیرد و نتیجه آن به صورت محرمانه به تیم‌ها ارائه شده و عملکرد داوران نیز به فدراسیون فوتبال داده خواهد شد.

۵- مقرر شد باشگاه‌هایی که به اشخاص حقیقی و حقوقی بدهکار هستند در اسرع وقت نسبت به تعیین تکلیف پرونده‌های مفتوح خود نزد کمیته انضباطی اقدام کنند و در همین راستا باشگاه‌های که دارای تراز مالی مثبت هستند از محل مطالبات آنها تسویه حساب خواهد شد و در غیر این صورت، جریمه نقدی و کسر امتیاز در دستور کار کمیته انضباطی قرار گرفته و در فصل ۹۲-۹۱ به مورد اجرا درخواهد آمد و کماکان پرداخت بدهی به قوت خود باقی است و می‌بایست تسویه حساب مالی را به کمیته انضباطی و سازمان لیگ تسلیم کنند.

 


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.