جریمه ۳ میلیارد تومانی مخابرات

جام جم آنلاین: سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی حکم جریمه سه میلیارد تومانی را به دلیل رعایت نکردن مصوبه ۹۷ کمیسیون تنظیم مقررات رادیویی و بی‌توجهی به قیمت آماده‌سازی خطوط تلفن کاربران برای اینترنت پرسرعت (ران‍ژه ) به شرکت مخابرات ایران ابلاغ کرد.

“حسن رضوانی” معاون سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی با بیان این مطلب اظهار داشت: در صورتی که مخابرات جریمه سه میلیارد تومانی خود را پرداخت نکند، سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی فرصتی عادلانه را در نظر می‌گیرد و مخابرات باید در این مدت توضیحاتی برای تخلفات خود ارائه دهد.

معاون نظارت و اعمال مقررات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در ادامه گفت: شرکت مخابرات ایران به دلیل عدم ران‍ژه خطوط ADSL و برخی از قانون شکنی‌هایی که اخیرا در مواجه با شرکت‌های PAP یا ندا انجام داده است، توسط سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی جریمه شده است.

وی تاکید کرد: در صورتی که تخلفات یک اپراتور عمده باشد، سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی مجاز است زمان پروانه را کاهش داده و یا حتی آن را لغو کند چراکه پیش از این مهلت شش ماهه برای رسیدگی به تخلفات داده می‌شود.

رضوانی در پایان بیان کرد: سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی با در نظر گرفتن شرایط رقابتی میان شرکت‌های فعال در این زمینه تلاش دارد تا مسایل موجود را بررسی و عادلانه‌ترین تصمیم را در این مورد اتخاذ کند.(ایسنا)


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.