جریمه بانک‌های متوقف کننده “پرداخت همراه”

۲۷م دیماه ،

جریمه سنگین برای بانک‌های متوقف کننده خدمات “پرداخت همراه”
یک مقام مسئول بانک مرکزی گفت: به دنبال توقف پذیرش بعضی کارت‌های بانکی بر روی درگاه‌های پرداخت موبایلی، بانک مرکزی ضمن پیگیری موضوع جریمه‌های سنگینی را برای این بانک‌ها درنظر گرفته است.
کاربران درگاه‌های پرداخت موبایلی طی دو هفته اخیر هنگام مراجعه به این درگاه ها نمی توانند خدمات مورد نیاز خود را با کارت‌های بانکی بعضی بانک‌ها دریافت کنند.
پیگیری های خبرنگار فارس از مدیران چند شرکت ارائه دهنده خدمات پرداخت همراه نشان می دهد بعضی از بانک ها از جمله بانک….. به تازگی پذیرش کارت های بانکی خود را بر روی درگاه های پرداخت موبایلی متوقف کرده اند.
به گفته منابع مطلع، بانک های متوقف کننده، بهانه های مختلفی از جمله تعداد بالای تقاضای دریافت موجودی و هزینه بر بودن ارایه این سرویس، به عنوان دلائل توقف پذیرش کارت های بانکی بر روی درگاه های پرداخت موبایلی را عنوان می کنند.
در همین راستا شنیده‌های خبرنگار فارس حاکی از آن است که مدیران مرتبط در بانک مرکزی پس از اطلاع از این اتفاق ضمن صدور دستور بررسی موضوع، از در نظر گرفتن تنبیهات سختی مانند قطع ارتباط با شتاب در صورت تداوم این تخلف برای بانک های مورد نظر خبر داده اند.


iTanalyze.ir
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.