جزئیاتی از زندگی و مرگ عجیب مایکل جکسون

۲۳ آبان ،

رندال سالیوان خبرنگار و روزنامه نگار آمریکایی در کتاب تازهی با عنوان «غیر قابل لمس: زندگی و مرگ عجیب مایکل جکسون» ادعا می کند این خواننده همیشه بر خلاف اذهان عمومی زندگی منزوی داشته و بیشتر برای اطرافیان بانک متحرکی بوده است که به خاطر ثروتش اطراف او جمع می شدند.

وی در این کتاب می نویسد مایکل تقریباً هیچ دوستی نداشت و به صورت علنی نیز نمی توانست دوستی را بخرد این در حالی است که بعد از مرگ او بر خلاف شایعات رسانه ها ثروت بسیاری از مایکل برای خانواده و دوستانش (!) به جا مانده است.

به نوشته سالیوان رابطه مایکل با خانواده اش آنطور نبود که در رسانه ها گفته می شد و در حقیقت مایکل همیشه از خانواده و دوستان اطرافش فراری بود و ترجیح می داد در نقاطی دور از دسترس اطرافیان با کودکانش وقت سپری کند. در کتاب به ماجرای مسافرت مایکل به نیویورک اشاره شده است که چطور خانواده اش بلافاصله بعد از مسافرت مایکل به محل زندگی او رفته و اشیای خصوصی اش را جستجو کرده اند. خواننده آمریکایی همیشه دوست داشت دور از خانواده اش در محیطی امن و آرام زندگی کند و حتی یکبار با چشمانی گریان در برابر خبرنگاری از خانواده و دوستانش شکایت می کرد؛ نویسنده معتقد است خانواده جکسون او را به عنوان کالایی ارزشمند می دیدند.

موضوع جنجالی دیگر این کتاب شرح جزئیاتی از عدم توانایی این خواننده در داشتن یک زندگی معمولی است. یکی از نزدیکان مایکل از مسافرتش با او به لاس وگاس تعریف می کند که در یک هتل مجلل وقتی مایکل می خواهد از حمام استفاده کند از دوستش می خواهد سریعتر از حمام خارج شود و در جواب می شنود که کمی صبر کند ولی او از اتاق خارج می گردد و با چند بادی گارد برمی گردد تا در حمام را با سریع باز کنند…

نیویورک پست/ ۱۲ نوامبر/ ترجمه محمد حسنلو

۶۰۶۰

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.