جزئیات دیدار امروز عارف با هاشمی

۱۹خردادماه،

سخنگوی ستاد انتخاباتی عارف با اشاره به دیدار امروز عارف با آیت‌الله هاشمی اظهار داشت: امیدواریم روحانی به نفع عارف کناره‌گیری کند.

به گزارش ممتازنیوز، حسن رسولی سخنگوی ستاد انتخاباتی محمدرضا عارف در گفت‌وگو با تسنیم، از دیدار امروز عارف با آیت‌الله هاشمی رفسنجانی خبر داد و در خصوص مباحث مطرح شده در این دیدار گفت: عارف در ابتدای این دیدار از وضعیت موجود به هاشمی گزارشی داد و نسبت به رفتارهای بعضی از ستادهای رقیب گلایه کرد.

وی در ادامه افزود: آقای هاشمی نیز اظهار امیدواری کرد در زمان باقی مانده فعالیت‌های انتخاباتی، شاهد این بداخلاقی‌ها نباشیم.

سخنگوی ستاد انتخاباتی عارف همچنین اظهار داشت: دیدار امروز بین عارف و هاشمی رفسنجانی دو نفره بوده و ربطی به روحانی نداشت.

رسولی در پاسخ به این سوال که آیا در این دیدار مباحثی پیرامون اجماع شکل گرفت، به بیان این جمله اکتفا کرد که، “در جریان نیستم.”

وی درخصوص اینکه آیا عارف دیداری با خاتمی نیز خواهد داشت یا خیر، گفت: خیر، عارف در ادامه سفرهای استانی خود به یزد و اصفهان رفته و در روزهای آینده نیز در تهران نیست که بخواهد با خاتمی دیداری داشته باشد.

سخنگوی ستاد انتخاباتی عارف دربارهٔ خبرها انتشار یافته مبنی بر معرفی کاندیدای اجماعی اصلاح‌طلبان طی امروز یا فردا تاکید کرد: این شایعات در ادامه بحث‌های قبلی است و امیدواریم روحانی به نفع عارف کناره‌گیری کند تا یک رئیس‌جمهور دانشگاهی، مورد اعتماد داخل و خارج داشته باشیم.

محمدرضا عارف نیز صبح امروز طی سخنانی گفته بود که بعضی خبرها دربارهٔ کناره‌گیری ام به نفع حسن روحانی را تکذیب می‌کنم و این حرف‌ها را شایعه می‌دانم.


مشرق
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.