جزئیات گازرسانی به واحدهای مسکن مهر البرز

گردآوری توسط گروه عمران ممتازنیوز

http://www.bananews.ir/مدیرعامل شرکت گاز استان البرز در مورد خدمات‌رسانی به طرح‌های مسکن مهر استان گفت: شرکت گاز در ارائه خدمات به موقع به چهار پروژه بزرگ مسکن مهر استان البرز موفق عمل کرده است.
به گزارش ممتاز (BanaNews.ir) مهندس هدایی پور گفت: در طرح مسکن مهر ماهدشت تاکنون تمام معابری که توسط مدیریت پروژه به اداره گاز واگذار شده است، شبکه گذاری شده و علمک تعداد ۷۸۰۰ واحد مسکونی نصب شده است. وی خاطر نشان کرد: حدود ۱۵۰۰ متر شبکه در مسکن مهر اجرا نشده که سبب آن عدم بروکف است و به محض تحویل معابر توسط مدیریت پروژه، این شرکت نسبت به اجرای شبکه و علمک گذاری این مقدار نیز اقدام می‌کند.
وی ادامه داد: در پروژه شهرک ابریشم در کلیه معابر تحویل شده، شبکه گذاری انجام و علمک گاز ۴۳۰۰ واحد نصب شده است و از این تعداد ۱۲۵۰ واحد مشترک گاز و کنتورهای آنان نصب شده و کنتور بقیه واحدها در صورت ارائه مدارک توسط مدیریت پروژه (واریز هزینه اشتراک و تاییدیه نظام مهندسی) نصب خواهد شد.
مدیرعامل شرکت گاز استان البرز ضمن اشاره به حجم بالای کار در طرح هشتگرد گفت: در پروژه شهر تازه نیز گاز‌رسانی به ۸۵۰۰ واحد انجام پذیرفته است. با توجه به حجم بالای کار در پروژه شهر تازه، پیمانکار اجرای شبکه کماکان در منطقه فعال است و پس ازآن اجرای شبکه نصب علمک‌ها نیز انجام می‌پذیرد. در حال حاضر علمک تعداد ۸۵۰۰ واحد و کنتور ۴۵۰۰ واحد نصب شده است.
وی افزود: در طرح مسکن مهر نظرآباد نیز شبکه گذاری معابر انجام و علمک ۲۷۰۰ واحد نصب شده که تاکنون به سبب عدم واریز هزینه انشعاب و عدم ارائه تاییدیه نظام مهندسی کنتور هیچ یک از واحدها نصب نشده است.
هدایی پور در مورد اقدامات انجام گرفته برای تسریع در امر خدمات رسانی پروژه‌های مسکن مهر با توجه به دور بودن از محدوده شهری گفت: در بعضی پروژه‌ها مانند پروژه شهرک ابریشم برای انجام امور گازرسانی پیمانکار در نظر گرفته شده و نسبت به اجرای آن طی زمان مشخص اقدام شده است. در پروژه‌هایی مانند ماهدشت حدود یک سال و نیم است که پیمانکاران شرکت گاز فعال می باشند اما هنوز هم بعضی معابر آماده شبکه‌گذاری نشده است.

بنانیوز – ممتاز، خبرها صنعت ساختمان کشور، عمران – معماری – شهرسازی
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.