جزیره آرزوهای بانک ملی وام می دهد

۲۴اردیبهشت،

بینا- نوجوان و جوانان زیر ۱۸ سال با عضویت در (جزیره آرزوها) بانک ملی می‌توانند از تسهیلات خرید کالا تا سقف ۴۰ میلیون بهره‌مند شوند.

به گزارش بنکر (Banker)، کانون جوانه‌های بانک ملی ایران پس از گذشت یک ماه از آغاز فعالیت خود توانست تعداد ۳۰۲۳ نفر را عضوگیری نماید که از این تعداد ۳۵ درصد در گروه سنی ۵ تا ۱۰ سال، ۳۴ درصد گروه سنی ۱۰ تا ۱۵ سال، ‌۲۴ درصد زیر ۵ سال و ۷ درصد بالای ۱۵ سال را تشکیل می‌دهند. کانون جوانه‌های بانک ملی ایران علاوه بر اینکه یک پایگاه اینترنتی تفریحی و سرگرم‌کننده است، نوجوان و جوانان زیر ۱۸ سال را به دنیای واقعی تحقق آرزوها (جزیره آرزوها) برده و در قالبی شیرین و جذاب از قبیل انجام انواع بازی و … آنان را قادر به کسب امتیاز می‌کند که در نهایت با افتتاح حسابی تحت عنوان حساب آرزوها می‌توانند از تسهیلات خرید کالا تا سقف ۴۰ میلیون بهره‌مند شوند.
لازم به ذکر است به لحاظ پراکندگی جغرافیایی بیشترین کاربران به ترتیب در استان‌های تهران، کرمان، قم،‌ فارس، اصفهان، خراسان رضوی و خوزستان مستقر می باشند.
به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران آمارها حاکی از آن است که از بین ۷۴۰ نفر شرکت‌کننده در نظرسنجی پایگاه اینترنتی ۸۲٫۶ درصد کیفیت آن را عالی اعلام کرده‌اند.
گفتنی است هم‌اکنون در پایگاه اینترنتی جوانه‌های بانک ملی ایران به آدرس http://Kids.bmi.ir یک آزمون از مفاهیم بانکی و یک جشنواره عکس و نقاشی در حال برگزاری است که جوانان و نوجوانان تا ۱۵ خرداد ماه سال جاری فرصت شرکت در این مسابقه را دارند و نتایج مسابقات بخش آزمون همزمان با مبعث رسول اکرم (ص) (۱۸ خرداد ماه سال جاری) و برندگان بخش عکس و نقاشی، مصادف با ولادت امام حسین (ع) (۲۲ خرداد ماه) اعلام می گردد.


RSS
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.