جزیره رویایی گربه ها را می شناسید؟ +عکس

فروردین ۱۴۰۳

گربه ها موجوداتی می باشند که می توان آن ها را در تمام دنیا ملاحظه کرد. به هر کشوری که سفر کنید گربه های را می توانید در خیابان ها ملاحظه کنید. این حیوانات بی آزار شاید در شهر روزگار سختی داشته باشند اما یک جزیره رویایی برای آن ها روی این کره وجود دارد.

به گزارش گروه خواندنی های ممتاز نیوز، گربه ها همیشه به عنوان حیواناتی شناخته شده اند که نمک نشناس می باشند و کمتر محبت ها را جبران می کنند اما باز هم انسان ها با گربه ها دوست می باشند و به آن ها تا حد توانشان رسیدگی می کنند.

جزیره ای در ژاپن به نام “تاشیروجیما” وجود دارد که سال هاست به بهشت گربه ها معروف شده است. در این جزیره شما می توانید بیش از انسان ها در خیابان گربه ملاحظه کنید زیرا جمعیت آن ها به خاطر رسیدگی مردمان این جزیره به مرور بیشتر از انسان ها شده است.

مردمان این جزیره به ماهیگیری مشغول می باشند و البته مجبورند بخشی از درآمد خود را به گربه ها بدهند زیرا گربه ها هر کدام صاحبان خاصی دارند و از او غذا می گیرند. آن ها بدون هیچ مانعی در تمام شهر زندگی می کنند و دست به هرکاری ممکن است بزنند.

بنا به اسناد تاریخی این جزیره گربه ها برای اولین بار توسط مهاجران و به عنوان نابودگران موش به این شهر وارد شدند اما زمانی که مهاجران از شهر خارج شدند جمعیت انسانی کاهش یاقت و به مرور موش ها از بین رفته و جمعیت گربه ها افزایش پیدا کرد. این روزها گربه ها زندگی بسیار خوبی در این جزیره دارند و حتی سبب جذب توریست شده اند.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.