جزییات بخشنامه ماموریت و انتقال کارکنان زن متاهل دانشگاه آزاد

۱۷اردیبهشت،

14-471.jpg

بخشنامه ماموریت و انتقال کارکنان زن متأهل دانشگاه آزاد از سوی معاون اداری مالی دانشگاه به تمامی دبیرخانه‌های شورای مناطق، واحدها و مراکز آموزشی ابلاغ شد.

به گزارش سرویس دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، محمد خجسته معاون اداری مالی دانشگاه آزاد بخشنامه مأموریت و انتقال کارکنان زن متأهل را ابلاغ کرد که متن آن به شرح زیر است:

برابر مصوبه بیست‌ویکمین جلسه هیأت رییسه دانشگاه و به منظور رفاه حال کارکنان زن شاغل در دانشگاه آزاد، از این پس موضوع تقاضای ماموریت و انتقالشان به تبعیت از همسر، پس از حصول شرایط ذیل قابل طرح در شورای اداری و مالی دانشگاه است.

-همسر فرد متقاضی باید از کارکنان تمام وقت یکی از ارگان­‌ها و سازمان­‌های دولتی یا دانشگاه آزاد اسلامی باشد.

– موضوع اشتغال همسر فرد مورد نظر باید به تأیید بالاترین مقام آن سازمان رسیده باشد.

-در صورتی که فرد مورد نظر متقاضی مأموریت و یا انتقال از یک واحد دانشگاهی به واحد دیگر واقع در یک استان باشد مراتب پس از کسب موافقت واحدهای مبداء و مقصد و نیز دبیر هیأت امنای استان قابل بررسی می‌شود.

-در صورتی که فرد مورد نظر متقاضی مأموریت و یا انتقال از یک واحد دانشگاهی به واحد دیگر واقع در سایر استان‌ها باشد، مراتب پس از کسب موافقت واحدهای مبداء و مقصد و نیز دبیران هیأت امنای دو استان قابل بررسی است.

-تقاضای انتقال فرد متقاضی پس از دو سال مأموریت متوالی وی در واحد مقصد و رضایت از عملکرد مأمور، قابل بررسی است.

البته هرگونه تقاضای مأموریت و یا انتقال به واحدهای دانشگاهی مستقر در استان‌های تهران و البرز در صورت حصول شرایط فوق‌الذکر و موافقت شورای اداری و مالی دانشگاه منوط به تأیید رییس دانشگاه آزاد خواهد بود.

مسئولیت حسن اجرای مفاد بخشنامه بر عهده رؤسا و معاونان اداری و مالی واحدهای دانشگاهی می‌باشد.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. متقاضی انتقال:

    با سلام مشکل این بخشنامه این است که موافقت واحد مبداو مقصد را به عنوان یکی از شرایط گذاشتن که با این وجود هیچ تفاوتی با قبل ایجاد نشده چون روسای بعضی واحدها به هربهانه ای از نوشتن نامه موافقت خودداری میکنندو موافقت خودشون را اعلام نمی کنند این واقعاً باعث ناامیدی و افسردگی بعضی کارکنان شده ونمیدونیم باید چکار کنیم

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.