جزییات تازه هنسی کوروت استینگری

گردآوری توسط مجله خودرو ممتاز نیوز

تیونر آمریکایی هنسی پرفورمنس (HPE) با انتشار یافتن یک تصویر اولین جزییات برنامه آتی خود را برای کوروت استینگری منتشر کرد؛ پکیجی که قرارست در سه مدل HPE600 و HPE700 و HPE800 تحویل مشتریان شود.

بعد از ردلاین موتور، هنسی دومین تیونری است که نقشه هایش را برای مدل های ۲۰۲۴ کوروت استینگری علنی می کند. پکیج اول هنسی HPE600 است که در آن بر روی پیشرانه ۶٫۲ لیتری V8 استینگری یک سوپرشارژر TVS2300 نصب شده که به لطف برنامه ریزی مجدد ECU قدرت ۴۵۰ اسبی مدل های استاندارد را به حدود ۶۰۰ اسب بخار می رساند.

Hennessey Corvette Stingray

Hennessey Corvette Stingray

حال به سراغ HPE700 برویم که همانند نامش قدرت ۷۰۰ اسبی داشته و البته همان ویژگی های پکیج قبلی را دارد اما با پیستون های تراشکاری شده و میل بادامک های تازه. آخرین پکیج هنسی HPE800 است که این بار بجای استفاده از سوپرشارژر، توربوهای دوقلو داشته و پیستون های آلومینیومی و میل لنگ فولادی آن نیز فورج کاری شده اند؛ همچنین تغییر سرسیلندرها، نصب اینترکولر و تغییر سیستم سوخت رسانی از دیگر مشخصه های این پکیج ۸۰۰ اسبی خواهند بود.

همه این پکیج ها به صورت استاندارد با کیت بدنه CarbonAero شامل اسپلیتر جلو، رکاب های تازه و اسپویلر کوچک عقب عرضه می شوند که البته مشتریان می توانند موارد دیگری مانند رینگ های تازه با تایرهای پایلوت سوپراسپرت میشلین، تعلیق تازه با قابلیت تنظیم ارتفاع یا کیت ترمز کربن/سرامیکی را هم جداگانه سفارش دهند. منتظر بروز رسانی مجدد این صفحه با انتشار یافتن جزییات بیشتر این پکیج بمانید.

مجله پدال
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.