جزییات پیش فروش پارس خودرو

۳۰م دیماه ،

یکی از خوانندگان خبرآنلاین نوشته است: جزییات فروش پارس تندر در طرح ویژه پارس خودرو را لطفا پیگیری کنید.
براساس این گزارش، در این طرح خودروهای تندر۹۰ E2 با پیش پرداخت ۱۵ میلیون و خودروی پارس تندر با ۱۷ میلیون تومان با موعد تحویل تیر، مرداد و شهریور ۹۲و سود مشارکت ۷% و انصراف ۵%آماده ثبت نام علاقه مندان خواهد بود.
بر اساس این گزارش، خودرو مگان نیز با شرایط پرداخت ۴۰ میلیون تومان و با سود مشارکت ۸% و انصرف ۶% و تحویل تیر ،مرداد و شهریور۹۲ نیز، آماده ثبت نام علاقه مندان خواهد بود.
علاوه بر این، خودرو تیانا با پیش پرداخت ۷۰ میلیون تومان با موعد تحویل تیر ۹۲ و سود مشارکت۱۶% و انصراف ۱۴ درصد و همچنین خودروی پیکاپ با پیش پرداخت ۳۵ میلیون تومان با موعد تحویل خرداد و تیر ۹۲با سود مشارکت و انصراف بترتیب ۱۵ و ۱۳درصد نیز جزء سبد محصولات این طرح می باشند.
همچنین فروش محصولات بصورت اینترنتی نیز امکان پذیر بوده و مشتریان محترم می توانند جهت ثبت نام با مراجعه به آدرس www.saipagroup.ir مراجعه و نسبت به ثبت نام اینترنتی در این طرح اقدام کنند.
گفتنی است کلیه ثبت نام ها با محدودیت کد ملی اعمال می گردد و متقاضیان می توانند تا پایان وقت اداری روز سه شنبه ۳ بهمن، با در دست داشتن مدارک مورد نیاز به نمایندگی های فروش و خدمات پس از فروش در سراسر کشور ویا به آدرس www.saipagroup.ir مراجعه کنند.
 

۴۵۲۲۱

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.