جشنواره ملی راوی خورشید برگزار می‌شود / مهلت ارسال آثار تا ۳۰ دی

مدیرکل صدا و سیمای کرمان از مردم خواست آثار خود را در قالب عکس و فیلم از سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی ارسال کنند.

جشنواره ملی راوی خورشید برگزار می‌شود / مهلت ارسال آثار تا ۳۰ دی

به گزارش ممتاز نیوز، احمد علیرمضانی، مدیرکل صدا و سیما مرکز کرمان ضمن تسلیت ایام شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی با اشاره به برنامه‌های متنوع شبکه کرمان طی این ایام گفت: یکی از برنامه‌های این مرکز در چهارمین سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، برگزاری جشنواره ملی راوی خورشید است که از سوی معاونت فضای مجازی صدا و سیمای مرکز کرمان برگزار می‌شود.
او هدف از برگزاری این جشنواره را استفاده از ظرفیت‌های مردمی برای روایتگری سالگرد شهادت سلیمانی عنوان کرد و افزود: مردم می‌توانند با تلفن همراه خود راوی ایام سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی باشند و از سوژه‌های این ایام به صورت ویدئو و عکس گزارش تهیه کنند.
مدیر کل صدا و سیما مرکز کرمان بیان کرد: علاقه مندان می‌توانند سوژه‌های خود را در قالب عکس و ویدئو با موضوعات خادمان، موکب‌ها و موکب داران، کاروان‌های زیارتی (خانوادگی، دانشجویی، دانش آموزی)، سیل جمعیت حاضر در مراسم سالگرد و میهمانان و زائران خارجی حاضر در مراسم به شماره ۰۹۱۳۳۴۲۱۵۸۶ ارسال کنند.
وی با اشاره به اینکه این جشنواره در بخش‌های ویژه کودکان، خانواده‌ها و بانوان حاضر در مراسم سالگرد برگزار می‌شود، تصریح کرد: مهلت ارسال آثار تا ۳۰ دی ۱۴۰۲ خواهد بود.

انتهای پیام/


فرهنگ و هنر
تلویزیون

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.