جشنواره گل بارسلونا در غیاب مسی

۲۱م دیماه ،

با انجام ۳ دیدار جمع تیمهای مرحله یک هشتم نهایی کوپا دل ری تکمیل شد و مدعیان قهرمانی یک گام دیگر به جام نزدیک تر شدند.

به گزارش ممتازنیوز، رقابت‌های مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی باشگاه‌های اسپانیا موسوم به کوپا دل ری(Copa Del Rey) پنج شنبه شب با برگزاری سه دیدار به پایان رسید و ۸ تیم نهایی مشخص شدند.

در اولین دیدار ختافه در زمین خود با نتیجه ۰ – ۰ مقابل اتلتیکو مادرید متوقف شد. تیم مادریدی با توجه به پیروزی ۳ – ۰ در دیدار رفت، در مجموع با همین نتیجه به مرحله یک چهارم نهایی این رقابت‌ها راه یافت.

به گزارش ممتازنیوز، در ادامه رقابت‌های این مرحله رئال بتیس میزبان تیم دسته دومی لاس پالماس بود  و موفق شد با تک گل دقیقه ۸۵ مارتین این تیم را شکست دهد و با توجه به تساوی ۱ – ۱ در دیدار رفت در مجموع با نتیجه ۲ – ۱ به مرحله بعد صعود کند.

اما در آخرین دیدار این مرحله تیم دسته دومی کوردوبا در نیوکمپ به مصاف بارسلونا رفت، بارسلونایی که به بعضی بازیکنان اصلی از جمله مسی، ژاوی و اینیستا استراحت داده بود.

بارسلونا که در دیدار رفت با ۲ گل مسی به برتری رسیده بود در این دیدار با درخشش ویا و سانچز جشنواره گل به راه انداخت و با ۵ گل حریف نه چندان مطرح خود را بدرقه کرد. آلکنتارا ۱۷، داوید ویا ۲۱ و ۲۶ ، الکسی سانچز ۵۵ و ۸۵ گلزنان آبی و اناری پوشان کاتالان بودند.

دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی هفته آینده برگزار خواهد شد. برای اطلاع از برنامه و نتایج کامل جام حذفی اسپانیا می توانید به اینجا مراجعه کنید.

باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.