جشنواره گل پرسپولیس/ پیکان ۶ تایی شد

این مطلب در تاریخ ۴شنبه ۱۰م آبان iبه نقل از منبع ذکر شده در پورتال خبری ممتاز نیوز درج گردیده است

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

تیم فوتبال پرسپولیس که در لیگ دوازدهم نتوانسته انتظارات طرفدارانش را برآورده کند و جزو تیم های انتهای جدول است، پس از مدتها در ورزشگاه آزادی iبه یک پیروزی پرگل دست پیدا نمود و با شکست پیکان سه پله در جدول رده بندی صعود نمود.

به گزارش انتخاب iبه نقل از مهر، آخرین دیدار از هفته چهاردهم رقابتهای فوتبال لیگ برتر عصر امروز چهارشنبه iبه قضاوت سعید مظفری زاده و در حضور حدود ۸ هزار تماشاگر در ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد که طی آن تیم فوتبال پرسپولیس با نتیجه ۶ بر صفر پیکان را درهم کوبید.

مانوئل ژوزه که پیش از این بازی در خطر اخراج قرار داشت و تیمش در رده چهارم جدول رده بندی مانده بود، در شرایطی iبه یک پیروزی پرگل دست پیدا نمود که ساعاتی پیش از این بازی کارلوس کی روش در بیانیه ای انتقادی علیه او موضع گرفته بود. سرمربی تیم ملی فوتبال ایران یکی از تماشاگران ویژه این بازی بود که در جایگاه ویژه حضور داشت.

پرسپولیس که در دیدار هفته گذشته برابر مس کرمان شکست خورده بود، در این بازی کاملا متحول شده بود و موقعیت های پرتعدادی را روی دروازه پیکان ایجاد نمود. در این دیدار کریم انصاریفرد که iبه خاطر گل نزدن هایش مورد انتقاد بود سه بار دروازه پیکان را باز نمود تا شرایطش نسبت iبه پیش iبهتر شود.

در این دیدار کریم انصاریفر(۳۶،۴۸و۵۷)، رضا نورمحمدی(۴۲)، محمد نوری(۶۳) و محمد قاضی(۸۶) برای پرسپولیس گل زدند تا این تیم ۱۷ امتیازی شود و iبه رده یازدهم جدول رده بندی صعود کند. شاگردان عبدالله ویسی نیز که شرایط خوبی در لیگ دوازدهم ندارند با پذیرش این شکست سنگین ۱۵ امتیازی ماندند تا همچنان در رده سیزدهم باشند.


خبرگزاری انتخاب |

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.