جشن تولد باشکوه احسان خواجه امیری

بازار پاپ روزهای شلوغ و پرترافیکی را پشت سر می گذارد. دوستداران موسیقی در حال لذت بردن از تنوع آلبوم های منتشر شده در بازار هستند و در این میان کنسرت ها هم تنور موسیقی را داغ تر از قبل می کنند.

 

khajeamirI

 

 

 

دو روز پس از انتشار پرسروصدای «حباب» محسن یگانه، موسسه صاحب امتیاز آلبوم «عاشقانه ها»ی احسان خواجه امیری «آوای هنر» زمان انتشار آلبوم جدید این خواننده را در اختیار رسانه ها قرار داد تا لحظه شماری برای شنیدن این آلبوم میان دوستداران این خواننده آغاز شود.

 

بنا بر اعلام سید علی نیکونیا (مدیر تولید و روابط عمومی موسسه آوای هنر)، «عاشقانه ها» با صدای این خواننده صبح روز ۷ آبان و در روز تولدش به صورت همزمان در سراسر کشور منتشر خواهد شد. این خواننده در روزهای انتشار آلبوم کنسرت بزرگش را در تهران روی صحنه خواهد برد. او قطعاتی از آلبوم جدیدش را نیز در این برنامه اجرا خواهد کرد.

 

رکوردی که شکسته می شود

نیکونیا همچنین درباره تاریخ اجرای کنسرت این خواننده گفت: «پیش بینی ما درباره این اجرا برای روزهای ۷، ۸، ۹، ۱۱ و ۱۳ آبان است که در صورت استقبال باز هم امکان تمدید آن وجود دارد و قابلیت برگزاری دو سانس را نیز برای این برنامه پیش بینی کرده ایم.» با یک حساب سرانگشتی چیزی حدود ۲۰ هزار نفر در این برنامه حاضر خواهند بود. قطعا رونمایی بیست هزار نفره از یک آلبوم موسیقی اتفاقی بوده که تا به حال در ایران سابقه نداشته است. در صورت تمدید دو سانس دیگر برنامه خواجه امیری، رکورد اجرای ۱۰ سانس پشت سر هم مازیار فلاحی شکسته می شود تا خواجه امیری همزمان با انتشار آلبومش بتواند در عرصه برگزاری کنسرت هم رکورددار شود. 

 

رونمایی آلبوم

در روز تولد مدیر روابط عمومی این موسسه همچنین درباره اتفاق هایی که در روز انتشار آلبوم در سالن برگزاری کنسرت خواجه امیری می افتد، به تماشا گفت: «انتخاب روز تولد این خواننده برای برگزاری کنسرت و انتشار آلبوم، ماجرایی بود که با یک همفکری تیمی به آن رسیدیم. اجازه بدهید برنامه هایی را که مد نظرمان است، لو ندهیم تا داغ داغ برای روز اجرا بماند ولی خود احسان هم اعتقاد داشت در روز رونمایی از یک آلبوم در سالن اجرای زنده می تواند واکنش های مستقیم دوستدارانش را از نزدیک شاهد باشد و بتواند درباره آنها و میزان محبوبیت قطعاتش قضاوت کند.» نیکونیا همچنین درباره اجرا شدن قطعات آلبوم جدید خواجه امیری در کنسرت آخر هفته این هنرمند در دبی نیز گفت: «قطعا قطعات آلبوم «عاشقانه ها» قبل از انتشار اثر در هیچ برنامه ای اجرا نخواهد شد.»

 

جزییات آلبوم

آلبوم جدید خواجه امیری به گفته خودش پرهزینه ترین آلبوم همه این سال های اوست و در آن از حضور بزرگان عرصه موسیقی و ترانه استفاده کرده است. ترانه های این آلبوم را روزبه بمانی سروده و آهنگسازی آن برعهده علیرضا افکاری و خود خواجه امیری بوده. در بخش تنظیم آلبوم نیز سیروان خسروی و هومن نامداری بیشترین نقش را داشته اند.

منبع: تماشا

فرهنگ و ادب

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.