جشن رمضان ۱۵ ساله شد

به گزارش روابط عمومی صدا و سیما،بزرگان رمضان، شهر خدا، در همین نزدیکی، حکمت رمضان و تازه مسلمانان، ازجمله بخش‌های ثابت این برنامه است. 

 در بخش «بزرگان رمضان» تلاش می‌شود یادی از بزرگانی مانند پیرغلامان معروف و معتمدان محلی شود که در ماه رمضان تاثیر گذار بوده‌اند. 

 «شهر خدا» دومین بخش برنامه، یک بسته گزارشی جذاب از تمامی اتفاقات خاص و ویژه ماه مبارک رمضان شهر تهران است که تلاش دارد، تصویری رمضانی از شهر و دیارمان ارائه کند. 

 «در همین نزدیکی» اشاره‌ای به احوال پرسی و دستگیری از نیازمندان و آشنایان دارد که گاهی روزمرگی زمان و مشغله‌های فکری باعث می‌شود تا دیگران را فراموش کنیم. 

 «حکمت رمضان» به بیان اخلاق در ماه رمضان می‌پردازد و تلاش می‌کند تا با استفاده از چهره‌های برجسته و شناخته شده به بیان موضوعات اخلاقی بپردازد. 

 «تازه مسلمانان» شامل گفت‌و‌گو با تازه مسلمانان است که به تازگی به دین اسلام گرایش پیدا کرده‌اند.

همچنین در طول برنامه سی شب به سی موضوع حقوق اجتماعی شهروندی همچون حقوق همسایه، حقوق همسایه بر اهالی خانه، حقوق فرزند بر پدر، حقوق کسبه نسبت به خریداران و…… که با کمک از بحث حقوقی موجود درصحفیه سجادیه استخراج شده است، می‌پردازد. 

 در این برنامه که به صورت زنده در شب‌های ماه مبارک رمضان از شبکه تهران پخش می‌شود بخش‌های مختلفی چون: حضور میهمانان مذهبی، ورزشی، هنری، اجرای موسیقی، پخش گزارش از سطح شهر، گزارش از بازارچه خیریه رمضان و… در نظر گرفته شده است. 

 

 ویژه برنامه جشن رمضان از سال ۷۶ روی آنتن شبکه تهران رفته و امسال نیز اولین برنامه آن  از شنبه ۳۱ تیر ساعت ۲۱:۳۰ پخش خواهد شد.این برنامه در مجتمع فرهنگی ولایت واقع در سوهانک برگزار می‌شود.

۵۷۲۴۷

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.