جشن ۱۴۵۰ دانشجوی تازه‌الورود دانشگاه علامه برگزار شد

۱۶ام بهمن ،

62.jpeg

مراسم جشن ۱۴۵۰ دانشجوی تازهالورود دانشگاه علامه طباطبایی در دوره کارشناسی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، شفیع‌آبادی معاون آموزشی دانشگاه علامه طباطبایی در مراسم دانشجویان تازهالورود دانشگاه با بیان اینکه در سال‌های اخیر دانشگاه علامه از لحاظ فنی، عمرانی، پژوهشی، آموزشی و رفاهی رشد بسیار چشمگیری داشته است، گفت: در حال حاضر حدود ۱۸ هزار دانشجو به صورت تمام وقت و نیمه حضوری در ۱۱ دانشکده و ۴۷ رشته کارشناسی، ۱۱۱ رشته کارشناسی ارشد و ۵۶ رشته دکتری در این دانشگاه مشغول به تحصیل می باشند که این عوامل سبب شده دانشگاه علامه یکی از بزرگترین دانشگاه‌های خاورمیانه باشد.

وی افزود: در پذیرش بهمن ماه این دانشگاه، ۱۴۵۰ دانشجو در دوره کارشناسی پذیرفته شدند که از میان آقایان ۳۰۸ نفر در دوره روزانه و ۳۹۹ نفر در دوره شبانه پذیرش شده‌اند. همچنین از میان دانشجویان خانم نیز ۳۳۹ نفر در دوره روزانه و ۴۰۴ نفر در دوره شبانه مشغول به تحصیل می باشند.

معاون آموزشی دانشگاه علامه طباطبایی به دانشجویان پیشنهاد کرد که در بدو ورود به دانشگاه با قوانین و آیین‌نامه‌های دانشگاه در رشته مورد نظر خود آشنا شوند و برای زندگی روزمره خود برنامه‌ریزی داشته باشند.

شفیع‌آبادی همچنین اظهار کرد: دانشجویان اخلاق اسلامی را رعایت کنند، چرا که علم باید همراه با اخلاق باشد. از سوی دیگر از روز اول به فکر روز آخر باشید و دانشجوی شب امتحانی نباشید.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.