جعفری: نمی‌توانیم به زور بازیکن را نگه داریم

۱۹م آذر ،

    محمدحسین جعفری در مورد جدایی فرزاد حاتمی گفت: رضایتنامه این بازیکن را صادر کردیم و او می‌تواند به هر تیمی که مایل است بپیوندد. وقتی بازیکن به هیچ قیمتی نمی‌خواهد بماند ما هم نمی‌توانیم اصراری داشته باشیم و به همین خاطر رضایتنامه او را صادر کردیم.

به گزارش فارس، وی در پاسخ به این سؤال که اگر هر بازیکنی بخواهد از تیم جدا شود با رفتنش موافقت می‌کنند، عنوان کرد: به هر حال فوتبال به نوعی تجارت است و ما در این امر باید شرایط روحی روانی بازیکنان، مسائل حاشیه‌ای و غیره را نیز در نظر بگیریم. به هر حال تصمیم در مورد ماندن یا نماندن بازیکنان بر عهده باشگاه است و ما مطمئناً منافع تیم را در نظر می‌گیریم. اگر رفتن یک بازیکن به تیم آسیب زیادی بزند مطمئناً از آن جلوگیری می‌کنیم.

مدیرعامل تیم تراکتورسازی افزود: در حال مذاکره هستیم تا بازیکنی را به عنوان جایگزین حاتمی جذب کنیم. اولویت ما بازیکن داخلی است اما اگر نتوانستیم بازیکن داخلی جذب کنیم مطمئناً به گزینه خارجی فکر می‌کنیم.

جعفری در مورد وضعیت عقیل اعتمادی دروازه بان ناراضی این تیم، اظهار داشت: عقیل اعتمادی تیم را رها کرده و رفته است. ما مقداری پول به او مقروض بودیم که این مبلغ را تهیه کردیم و درخواست کردیم شماره‌حسابش را به ما بدهد تا پول او را پرداخت کنیم. اگر این کار انجام شده و او بازنگشت مطمئناً برخورد دیگری خواهیم کرد.

وی در مورد اینکه آیا به خاطر رفتن اعتمادی او را جریمه می‌کنند، تصریح کرد: به هر حال باشگاه با بازیکن قراردادی دارد و طبق دستورالعمل‌ها برخورد مناسبی را خواهیم کرد.

جعفری در مورد اینکه آیا قصد جذب دروازه‌بانان دیگری را دارد، گفت: فروزان خیلی محکم و با قدرت در تیم ما حضور دارد، مهدی ثابتی و یک دروازه‌بان تیم امیدمان را در اختیار داریم، از این بابت هیچ مشکلی نداریم و کارمان را دنبال خواهیم کرد.

 


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.