جعفر زاده: آقای شیخ الاسلامی در مراسم خواستگاری هم اصل بر برایت است؟!/ در سر عقل باید، بی کلاهی عار نیست!

۱۵ام بهمن ،

به گزارش خبرآنلاین غلامعلی جعفرزاده در نوبت عصر امروز مجلس شورای اسلامی در دفاع از طرح استیضاح وزیر کار و امور اجتماعی گفت:  می خواهیم یک مزاحی با آقای شیخ الاسلامی بشود. آقای شیخ الاسلامی فرمودند که در ۲۰ سال قبل حتی یک بار هم توبیخ نشدند. من به عنوان یک دوست به ایشان می گویم که اشکال کار همین جاست. اگر شما قبلا توبیخ شده بودید الان کار به اینجا نمی رسید و اگر دوستان همکاری کنند امروز استیضاح شما رای می‌آورد و از این بالاتر نخواهید رفت.

جعفرزاده گفت:آقای شیخ الاسلامی فرمودند کسی که متهم است و اثبات نشده است چرا حکم بر مجرم بودنش می کنید.بله  در مجازات اصل بر برایت است اما در سپردن امانت اصل بر احراز صلاحیت است. شما اگر دختر داشته باشید در خواستگاری آیا اصل را بر برایت خواستگار می گذارید. بزرگترین کمپانی سرمایه ای کشور در اختیار آقایان است این است قضیه حساس شده است. قرار بود در دولت احمدی نژاد متناسب با ساختارها آدم چیده بشود نه بر اساس آدم ها ساختار چیده بشود.

وی گفت: این نمایش اجرا شد؛ وزارت رفاه ۹ پرده نمایش در داستان مرتضوی نمایش داده شد.آقای شیخ الاسلامی گفتند رویه این نبوده که فرد در زمینه مورد نظر گذاشته شود و تامین اجتماعی یک نهاد عمومی غیر دولتی است و الزام به رعایت ضوابط ندارد. اما در قانون شرط کارشناسی ارشد و ۵ سال سابقه کار تخصصی آمده است.

جعفرزاده همچنین گفت: بعضی از دوستان صحبت هایی فرمودند که باید پاسخ بدهیم چرا ما دایه مهربان تر از مادر می شویم. دولت در کمتر از دو هفته دو وزیر را عزل کرد و نشان داد که دولت با سرپرست بهتر اداره می گردد تا با وزیر. همه ما به قرآن قسم خوردیم که از حقوق ملت دفاع کنیم. اگر امروز به وظیفه قانونی عمل نکنیم هم باید فردا در صحرا محشر جواب بدهیم هم امروز به مردم. فلسفه مجلس دفاع از حقوق مردم است. چرا از رهبری خرج می کنید مگر قرار است کافر مسلمان کنید؟ چرا این را می گویم چون هر فردی به رهبری اعتقاد نداشته باشد مسلمان نیست. کجا رهبری فرموده اند که وظیفه قانونی خود را انجام ندهید؟ هر اقدامی برای مرتضوی انجام دادیم آقای رییس جمهور یک بازی دیگر در آورد. در طول تاریخ قانون گذاری سابقه ندارد. قاضیان دیوان عدالت اداری دوبار رای دادند و متاسفانه دهن کجی شد .

وی در پایان گفت: یک بیت شعر می خوانم که این شعر از خوانندگان فراری لس آنجلسی نیست: در سر عقل می باید، بی کلاهی عار نیست!

۲۷۲۱۹

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.