جلالی:شایدمشکل پرسپولیس داخل زمین نباشد

   مجید جلالی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص ارزیابی‌اش از مسابقات لیگ برتر تصریح کرد: قبلا هم گفته بودم که لیگ از نظر شکل برگزاری، استانداردها و قواعد بهتر شده است ولی همچنان از نظر فنی هیچ پیشرفتی نمی‌بینیم.

وی افزود: تا اینجای کار که هیچ چیز خاص و جدیدی در مسابقات لیگ نظرم را جلب نکرده است. البته معتقدم هنوز در هفته‌های ابتدایی لیگ هستیم و برای اینکه نگاه واقع بینانه‌تری به جدول داشته باشیم باید چند هفته دیگر صبر کنیم.

جلالی درباره ناکامی تیم فوتبال پرسپولیس با وجود جذب بازیکنان ملی پوش و گرانقیمت خاطرنشان کرد: برای صحبت منطقی درباره مشکلات پرسپولیس باید به این تیم نزدیک‌تر بود. ما فقط ۹۰ دقیقه مسابقه را می‌بینیم در حالی که شاید مشکل پرسپولیس به این دقایق محدود نباشد و به خارج از زمین مربوط شود. وقتی یک تیم وسط زمین خوب بازی نمی‌کند طبیعتا به این نتیجه می‌رسیم که این مشکلات خارجی وجود دارد.

وی در پاسخ به این سئوال که “کدام تیم مدعی قهرمانی لیگ دوازدهم است”؟ تاکید کرد: به نظرم سپاهان مدعی قهرمانی است. من چند بازی این تیم را تماشا کردم. آنها هرچند هنوز تیم کاملی نیستند ولی در بخش مالکیت توپ وضعیت خیلی خوبی دارند.

سرمربی پیشین تیم فوتبال فولاد خوزستان از صحبت درباره عملکرد تیم ملی فوتبال خودداری کرد و گفت: من بازی تیم ملی با تونس را ندیدم و نمی‌توانم درباره آن نظر بدهم.

جلالی در پایان با بیان اینکه این روزها در حال استراحت است، تصریح کرد: هفته گذشته با جمعی از پیشکسوتان فوتبال برای بازدید از مناطق زلزله زده به تبریز رفتیم. فعلا هم که در حال استراحت هستم و کار بخصوصی ندارم. البته شاید در آینده چند کلاس مربیگری دیگر در شهرهای دور افتاده برگزار کنم.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.