جلسه مشترک وزرای مسکن و ارشاد درباره وام مسکن خبرنگاران

پنجشنبه ۱ تیر – ۱۲:۵۲:۳۸ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس

حسینی خبر داد:

بزرگنمایی:  

خبرگزاری آریا-وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اعلام کرد بزودی درباره وام مسکن خبرنگاران جلسه مشترکی با وزیر مسکن خواهد داشت.
به گزارش خبرگزاری آریا، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی  در حاشیه برگزاری کنگره ملی شعر «جانباز شهید» در پاسخ به خبرنگار دیگری که درباره وام مسکن خبرنگاران و خبرهایی که از این موضوع به وزارت ارشاد رسیده است، پرسید، توضیح داد: به زودی طی جلسه مشترکی با وزیر مسکن همه خدماتی که وزارت مسکن و یا بانک مسکن باید ارائه کنند، نهایی و اعلام خواهد شد.
حسینی افزود: مثل جلسه‌ای که با دکتر وحید دستجردی (وزیر بهداشت) در مورد ارائه خدمات به اعضای صندوق حمایت از خبرنگاران، روزنامه‌نگاران و هنرمندان داشتیم، تمام توان خود را به کار خواهیم گرفت تا خدمات ارزنده‌ای به خبرنگاران ارائه شود. انشاءالله وام خبرنگاران و هنرمندان را هم دنبال می‌کنیم تا به نتیجه برسد. 
 وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنین با ابراز امیدواری نسبت به افزایش سهم عمده تولید کاغذ در کشور گفت: البته باید دانست این موضوع در کوتاه‌مدت میسر نیست و نیازمند زمان است.
 سیدمحمد حسینی در پاسخ به سؤال خبرنگاری مبنی بر این‌که مقام معظم رهبری در نمایشگاه کتاب بر تولید کاغذ در کارخانه‌های داخلی تأکید کرده‌اند و شما چه کاری در این‌باره انجام داده‌اید، گفت: مواردی در دست کار است و قرار است راه‌اندازی شود. در همین راستا اعلام آمادگی از سوی دولت و همچنین رییس‌جمهور صورت گرفته و همه حامی این موضوع مهم هستند تا موانع از سر راه برداشته شود. ما هم امیدواریم در آینده بتوانیم سهم عمده تولید کاغذ را در داخل کشور داشته باشیم؛ اما باید دانست این نیازمند زمان است؛ اما با این حال، باید به این سمت‌وسو حرکت کنیم.

کد خبر: ۲۰۱۲۰۶۲۱۱۲۵۲۳۸۳۰۹


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.