جلسه کمیسیون عمران در خصوص سیل دشتستان

۵ م دیماه ،

untitled (5 of 7).jpg

کمیسیون عمران مجلس درخصوص سیل دشتستان تشکیل جلسه داد.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، اعضای کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی و هیات بازدید کننده از مناطق سیل‌زده شهرستان دشتستان روز قبل بمنظور بررسی بیشتر موضوع، تشکیل جلسه دادند.

روز قبل اعضای کمیسیون انرژی مجلس و مسئولین و هیاتی که هفته قبل از مناطق سیل زده شهرستان دشتستان بازدید کرده بودند، جلسه‌ای برگزار کردند.

بازدید هفته قبل و این جلسه با هدف بررسی دقیق موضوع و برآورد خسارات وارده برگزار شد.

نمایندگان عضو کمیسیون انرژی و مسئولین اجرایی و معاونین وزراء روند امدادرسانی و پرداخت خسارت به بخش‌های مختلف مسکونی،شهری، جاده‌ای، دام و کشاورزی را بررسی کرده و تصمیماتی اتخاذ کردند.

نماینده مردم دشتستان در این نشست اظهار داشت: ما باید نویدبخش خبرهای خوب برای مردم دشتستان باشیم و پرداخت خسارت به کشاورزان و مردم در دشتستان باید با سرعت بیشتری انجام شود.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی نژاد تاکید کرد: مردم آسیب دیده در شرایط سختی زندگی می‌کنند و کشاورزان و دامداران و عشایر متضرر شده و با مشکلات عدیده ای روبرو می باشند.

وی با اشاره به وسعت خرابی ها در حوزه برق و راه و پل ها گفت : راه ارتباطی چند روستا قطع شده و بعضی از جاده ها یکطرفه و تخریب شده‌اند و با پرداخت هرچه سریعتر بودجه‌های خسارت سیل، می توان بخشی از پیامدهای ناشی از آن را جبران کرد که این کار مستلزم همکاری بیشتر دستگاه‌های اجرایی در تخصیص بودجه‌های مربوطه می باشد.

در پایان مقرر شد گزارش کمیسون عمران دربارهٔ سیل دشتستان و اقدامات صورت گرفته و نتایج آن در صحن علنی مجلس شورای اسلامی در جلسات بعدی قرائت شود.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.