جلوگیری از یک آتش سوزی بزرگ/برق کارگر بی احتیاط را گرفت

به گزارش خبرنگار مهر،یک دستگاه موتورسیکلت بر اثر بی احتیاطی به هنگام جوشکاری دچار آتش سوزی شد. ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران در ساعت ۱۷:۱۸ دقیقه روز گذشته، بلافاصله آتش نشانان ایستگاه ۱۸ را راهی محل حادثه در بلوار کشاورز، خیابان کبکانیان کرد. بی احتیاطی مالک در هنگام جوشکاری بر روی بدنه موتور سیکلت ونشت بنزین منجربه آتش سوزی شد.

پرتاب جرقه های حاصل از جوشکاری بر روی بنزین نشت شده از موتورسیکلت به سرعت این وسیله موتوری را طعمه شعله های آتش کرد که با کمک اهالی محل و استفاده از شیلنگ آب و نیز خاموش کننده دستی از گسترش آن جلوگیری شد.

برق کارگر بی احتیاط را گرفت

بی احتیاطی به هنگام کار در ساختمان در حال ساخت باعث برق گرفتگی یک کارگر جوان و ترس و وحشت شاهدان شد.

یک کارگرجوان درمحل ساختمان در حال احداث با استفاده از بالابربرقی مشغول انتقال میله گردها به طبقات فوقانی بود که ناگهان در اثر بی احتیاطی، تعدادی از میله گردهای فلزی از بالابر جدا شده و بر روی سیم های تیرچراغ برق مقابل این ساختمان افتاد.

برخورد میله گردها با سیم های تیربرق شهری موجب ایجاد جرقه های متعدد در سیم ها وبرق گرفتگی این کارگر شد.این کارگر از این حادثه جان سالم بدر برد وهیچ صدمه ای ندید.

جلوگیری از یک آتش سوزی بزرگ

با هوشیاری کارکنان یک کارخانه کارتن سازی از آتش سوزی وسیع در این کارخانه تا رسیدن آتش نشانان جلوگیری شد.
کارکنان این کارخانه با استفاده از ده دستگاه خاموش کننده دستی اقدام به مهار اتاق برق این کارخانه کرده وتا حدودی از گسترش آتش جلوگیری به عمل آوردند.

اتصالی برق در قسمت تابلوی برق فشار قوی کارخانه ودر نهایت جرقه وآتش سوزی علت اصلی این آتش سوزی بود.

واژگونی ۴ وسیله نقلیه در بزرگراه

در یک حادثه رانندگی عجیب، هر چهار وسیله نقلیه بعد از برخورد با یکدیگردر بزرگراه واژگون شدند.

محمود روحی فرمانده آتش نشانان اعزامی دراین باره اظهار داشت: برخورد سه دستگاه کامیون و یک خودرو سواری بایکدیگر که به دلیل نامعلومی اتفاق افتاده بود منجربه واژگونی هر ۴ وسیله نقلیه شد.

وی افزود: خوشبختانه دراین حادثه به هیچ یک از رانندگان و سرنشینان این خودروها آسیب جانی نرسید.


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.