جمشید مشایخی «خان دایی» قیصر می‌شود!

۰۵خردادماه،

علی رویین تن قصد دارد دربارهٔ زندگی هنری جمشید مشایخی مستند داستانی بسازد. در این فیلم که «بازیگرالملک» نام دارد بخش هایی از زندگی جمشید مشایخی بازسازی خواهد شد.

ممتازنیوز: علی رویین تن قصد دارد دربارهٔ زندگی هنری جمشید مشایخی مستند داستانی بسازد. در این فیلم که «بازیگرالملک» نام دارد بخش هایی از زندگی جمشید مشایخی بازسازی خواهد شد.

علی رویین تن در این باره به «تماشا» می گوید: «بازیگرانی مثل جمشید مشایخی که افتخار سینما می باشند و سنی از آنها قبل را باید عین یک بلور عتیقه نگه داشت. شاید جالب باشد که بدانید من در این فیلم می خواهم خاطره انگیزترین سکانس ها و پلان هایی که با حضور استاد مشایخی را دیدیم بازسازی کنیم.»

رویین تن می گوید می خواهد سکانس هایی از فیلم «قیصر» را هم در فیلم جای دهد. او در پاسخ به این سوال که استفاده از فیلم های قبل از انقلاب مشایخی از نظر ارشاد بلامانع است می گوید: «از بسیار از فیلم های قبل از انقلاب این بازیگر استفاده خواهیم کرد اما جوری آن را دست می کنیم که مشخص نباشد چه فیلمی است چون فقط می خواهیم به ماهیت بازیگری او اشاره کنیم. او پس از هر سکانس ماندگار خودش دوباره آن را بازی خواهد کرد. به طور مثال قصدداریم سکانس گفت و گوی تاریخی اش با فرمان در «قیصر» را حتما دوباره با بازی خودش بازسازی کنیم.»

این کارگردان که پس از ساخت فیلم پرحاشیه و جنجالی «زم هریر» از سینما خداحافظی کرده است می گوید به جشنواره اعتقادی ندارد و این مستند داستانی را برای اکران عمومی می سازد. او در پایان به «تماشا» می گوید: «قصد داریم از شاخص ترین بازیگران سینمای ایران که در فیلم های مختلف با مشایخی همبازی بودند هم استفاده کنیم.»

منبع:روزنامه تماشا


باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.