جمع‌آوری ۳۰۰ میلیون در مراسم فروش پیراهن مالدینی/ از دخل یک روز راننده تاکسی تا کمک کارتن خواب‌ها!

فروردین ۱۴۰۳

ورزش > فوتبال جهان – تسنیم نوشت:

پیراهن پائولو مالدینی در یک مراسم خیریه با مبلغی بیش از ۳۰۰ میلیون تومان به فروش گذاشته شد.

پیراهن پائولو مالدینی، کاپیتان پیشین تیم میلان ایتالیا که در بازی با پرسپولیس به دست پایان رافت رسید، امروز (سه‌شنبه) در مراسمی با مبلغی بیش از ۳۰۰ میلیون تومان به فروخته شد.

در این مراسم که در تالار ایوان شمس برگزار شد، حسین هدایتی ۱۵۰ میلیون تومان، ایازی، معاون شهردار تهران ۵۰ میلیون تومان، باشگاه پرسپولیس ۱۰ میلیون تومان، حسین طلا، نماینده مجلس ۲ میلیون تومان و دیگر خیرین مبالغی را از ۳۰ هزار تومان تا ۳ میلیون تومان پرداخت کردند.

نکته جالب اینجا بود که به هنگام جمع‌آوری پول یک راننده تاکسی دخل یک روزش را اهدا کرد. یک دختر بچه انگشتر دستش را و کارتن‌خواب‌های شهر تهران هم ۵۰ هزار تومان به این مراسم اهدا کردند تا فضای جالبی شکل بگیرد. در پایان پیراهن مالدینی توسط تمام میهمانان و حضار امضا شد، تا به موزه ملی ایران برود. البته این مراسم بیشتر جنبه همت عالی داشت ، نه حراج.

* محمد رویانیان، حبیب کاشانی، پایان رافت، بهنام ابوالقاسم‌پور، حسین کلانی، حمید استیلی، دکتر زادمهر، حسین هدایتی، دکتر طلا نماینده مجلس، ایازی معاون قالیباف، علی لهراسبی، مهدی مقدم و جمعی از هنرمندان و ورزشکاران در این مراسم حضور داشتند.

* حضور ۲ لیدر در سالن سبب شده بود که فضایی استادیومی مراسم را در بر گیرد و شاهد تشویق استادیومی حضار باشیم.

* علی ضیا مجری این برنامه اعلام کرد که در حال حاضر بازی استقلال آغاز شده و ما امیدواریم این تیم پیروز شود تا در مرحله نیمه نهایی به پرسپولیس ۶ بر صفر ببازد.

* در هنگام اجرای مراسم یکی از لیدرها که پیراهن مسی را به تن داشت بلند شد و با صدای بلند گفت که به مسی بگویید ما چقدر بافرهنگ هستیم.

* پایان رافت با شعار «پایان مالدینی» مورد تشویق قرار گرفت.

* پس از پایان مراسم حضار روی سن آمدند و با پایان رافت و دیگر میهمانان عکس یادگاری گرفتند.

* در انتهای مراسم بی‌نظمی بسیاری وجود داشت که این مسئله سبب شد تا مسئولان سالن برق‌ها خاموش را کنند.

۲۵۲ ۴۳


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.