جملات الهام بخش برای زندگی

sms falsafi Hannover.IR  جملات الهام بخش برای زندگی

قوی بودن به این معنا نیست که باید در یک زد و خورد مبارزه کنید. قدرت واقعی یعنی آنقدر عاقل و بالغ شده باشید که از کنار حرف های پوچ و غیر منطقی آدم های مزاحم و آشوبگر با بی توجهی و بی محلی رد شوید.

 

به کسانی که پشت سرتان حرف می زنند بی اعتنا باشید. آنها به همان جا تعلق دارند: دقیقا “پشت سرتان”

گزارشگری از زوج کهنسالی پرسید: “چگونه رابطه تان را اداره کردید که توانستید ۶۵ سال با هم بمانید؟” خان پاسخ داد: “ما در دورانی متولد شدیم که اگر چیزی خراب میشد، آن را درست می کردیم، دور نمی انداختیم…”

آدم هایی وجود دارند که به نظر می رسد همیشه به دنبال نزاع و ستیزند، اگر با آنها برخورد کردید، دور شوید، درگیری آنها با شما نیست، با درون خودشان است.

اگر قبل از آمدن کسی خوشبخت بودید، بعد از رفتنش هم می توانید خوشبخت باشید.

چهره هیچکس دست خودش نیست. پس هیچگاه از آن ایراد نگیرید. همه زیبا هستند، اما هر کسی قادر به دیدن آن نیست.

مهم نیست چقدر امکانات در اختیار دارید. اگر ندانید چگونه از آنها استفاده کنید، هیچگاه کافی نخواهند بود.

هرگز به کسی که به شما دروغ می گوید اعتماد نکنید. هرگز به کسی که به شما اعتماد می کند دروغ نگویید.

در برابر انتقادات: اگر نادرست بود بی اعتنا باشید. اگر غیر منصفانه بود، عصبانی نشوید. اگر از روی نادانی بود، لبخند بزنید. اگر عادلانه بود، از آن درس بگیرید.

سکه ها همیشه سر و صدا می کنند… اما پول های کاغذی همواره ساکتند. پس وقتی ارزش شما زیاد می شود، ساکت و فروتن باقی بمانید.

بیاموزید زندگی خصوصیتان را خصوصی نگه دارید، در غیر این صورت دیگران زندگی شما را وسیله سرگرمی خود خواهند کرد.

زندگی مرا بارها در هم کوبیده، چیزهایی دیده ام که هیچگاه نمیخواهم دوباره ببینم، اما از یک مسئله مطمئنم، هرگز روی زمین نخواهم ماند، همیشه بلند خواهم شد، هرگز و هرگز و هرگز تسلیم نخواهم شد.

من به خودم مثل یک مداد رنگی نگاه می کنم، شاید رنگ مورد علاقه تو نباشم، اما می دانم روزی، برای کامل کردن نقاشی ات به من نیاز پیدا خواهی کرد.

اگر بیش از حد وقت خود را صرف بودن با کسی کنید که با شما مانند یک گزینه رفتار می کند، شانس یافتن کسی که با شما مانند یک اولویت رفتار کند را از دست خواهید داد.

مانند یک عقاب باشید…
وقتی باران می بارد همه پرندگان به سوی پناهگاه پرواز می کنند به جز عقاب که برای دور شدن از باران در بالای ابرها به پرواز در می آید. مشکلات برای همه وجود دارند اما طرز برخورد با آن است که باعث تفاوت می گردد.
بلند پرواز باشید.

وقت، رایگان است، اما بسیار قیمتی. نمی توانید صاحبش باشید، اما می توانید از آن استفاده کنید. نمی توانید نگهش دارید، اما می توانید صرفش کنید. وقتی از دستش دادید هرگز قادر نخواهید بود آن را برگردانید.

یک زن قوی کسی است که عمیق احساس می کند و استوار عشق می ورزد. اشکهایش به فراوانی خنده هایش جاری می شوند…

وقتی وارد روزهای سخت زندگی خود می شوید و از آن رهایی می یابید، به اطراف خود بنگرید. آنهایی که هنوز کنارتان مانده اند دوستان واقعیتان هستند.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.