جمیل در آخرین ایستگاه

در آخرین قسمت دیوار که دوشنبه ساعت ۲۲:۱۵ از شبکه یک پخش می شود، می بینیم که جمیل بعد از بهبودی نسبی دوباره دست به اسلحه می شود.

به گزارشممتازنیوز، در آخرین قسمت دیوار  که دوشنبه ساعت ۲۲:۱۵ از شبکه یک پخش می شود، می بینیم که جمیل بعد از بهبودی نسبی دوباره دست به اسلحه می شود اما دوباره به دام پلیس می افتد اما او نمی خواهد به زندان برگردد به همین دلیل…
سریال “دیوار”که به سفارش نیروی انتظامی و همکاری شبکه یک ساخته شد درباره مجرمی است با بازی مهدی سلطانی که پس از طی کردن دوره محکومیتش در صدد انتقام بر می‌آید. در این سریال تقابل پدر و پسر تم اصلی است همچنین معرفی برخی از باندهای کلاه برداری با لباس پلیس مضمون این سریال را تشکیل می دهد. تکرار این سریال روز سه شنبه ساعت ۱۵:۱۵ از شبکه یک پخش خواهد شد.
مهرداد صدیقیان در نقش امیرحسین، علیرضا مهران در نقش فرشید زن بابا،کامران تفتی در نقش نصرت ، الهه حسینی در نقش زن کولی اقوام جمیل و تینا آخوند تبار در نقش خورشید از دیگر بازیگران سریال دیوار به کارگردانی سیروس مقدم هستند.
دیگر عوامل  پشت دوربین عبارتند از : تهیه کننده : الهام غفوری ، کارگردان: سیروس مقدم ، فرشاد گل سفیدی: فیلمبردار ، فرشید احمدی: صدابردار، آرزو غفوری: طراح لباس و صحنه، مجید اسکندری: طراح گریم ، بروز نیک نژاد: برنامه ریزو دستیار یک کارگردان، آرش صالحی : مدیر تدارکات، نویسنده: سعید نعمت ا…/ی۲


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.