جنجالی دیگر از فوتبالیستِ هندبالیست!

۱۸م دیماه ،

30-206.jpg

لوئیس سوارس که همگان او را به خاطر خطای هند در نیمه نهایی جام جهانی ۲۰۲۲ برابر غنا به یاد می‌آورند روز قبل برابر منسفیلد تاون در جام اتحادیه یک بار دیگر با استفاده از دستش توانست لیورپول را به پیروزی برساند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، لوئیس سوارس پس از بازی روز قبل برابر منسفیلد با دست توپ را وارد دروازه حریف کرد تا لیورپول این بازی را با پیروزی پشت سر بگذارد. هر چند پس از بازی راجرز سرمربی لیورپول به حمایت از بازیکن تیمش پرداخت و گفت: خطای هند او عمدی نبوده است، بلکه غریزی بوده است، اما هنوز بحث های بسیاری بر سر سالم بودن این گل در روزنامه های انگلیسی وجود دارد.

البته همیشه این بحث غریزی یا عمدی بودن خطای هند در فوتبال سبب جنجال‌های فراوان شده است. سرمربی تیم حریف، بازیکنان و هواداران پس از این دیدار به شدت به تصمیم داوراعتراض کردند، اما سوارس پس از این گل به آرامی رو به هواداران حریف مچ دست خود را بوس کرد تا سبب تحریک بیشترهواداران شود.

سوارس

پس از این دیدار بسیاری در محافل ورزشی انگلیس معتقد بودند سوارس بهتر بود با داور حرف می‌زد تا این خطا گرفته شود. چند سال قبل زمانی که در بازی لیورپول و آرسنال در هایبوری برروی روی فاولر به اشتباه خطا شد او به سمت داور رفت و گفت خطا نگیرد، اما داور نظرش را تغییر نداد. هر چند در بوندسلیگا شاهد بودیم که داور تصمیم خود در اعلام خطای پنالتی را با صحبت بازیکن خطا شونده تغییر داده است.

یک بار نیز میرسلاو کلوزه، سال قبل زمانی که در لاتزیو بود با دست گل زد به داور گفت این گل را قبول نکند و داور هم نظر خود را تغییر داد.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.