جنگلبانان به پارس خودرو رفتند

گردآوری توسط گروه خودرو ممتازنیوز

 جنگلبانان به پارس خودرو رفتند

جنگلبانان به پارس خودرو رفتند

پرشین خودرو: جمعی از مدیران ارشد سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیز داری کشور از خطوط تولید شرکت پارس خودرو بازدید کردند.

به گزارش ممتازنیوز، گروهی متشکل از مشاور مدیرعامل و مدیران ارشد کل سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیز داری کشور روز دوشنبه ۲۹/۲/۹۳ با هدف معرفی و ارائه توانمندی خودرو ریچ از شرکت پارس خودرو بازدیدکردند.
در این بازدید مدیران سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیز داری کشور با محصولات جدید شرکت پارس خودرو آشنا شدند و در خصوص تولید خودروهای دو دیفرانسیل و مشخصات فنی خودرو ریچ اطلاعاتی دریافت و با امکانات و توانمندی های این خودرو ازنزدیک آشنا شدند.
پس از بازدید خطوط تولید جلسه ای با حضور مدیرعامل، و مدیران ارشد پارس خودرو جهت توسعه، بهسازی و نوسازی وسایل نقلیه سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیز داری کشور برگزار شد و پارس خودرو آمادگی خود را در خصوص تجهیز و نوسازی وسایل نقلیه سازمان فوق اعلام نمود.
بنابر این گزارش، خودرو ریچ دارای دارای دو دیفرانسیل بوده و موتور پرقدرت این خودرو توسط یکی از شرکت های تحت لیسانس نیسان ژاپن ساخته شده و دارای استاندارد آلایندگی یورو ۴ است. این خودرو توان حمل ۷۰۰ کیلوگرم بار را داشته و با حداکثر سرعت ۱۶۰ کیلومتر در ساعت و با بهرمندی از ۲ کیسه هوای ایمنی و سیستم ترمز ضد قفل(ABS)، خودرویی مناسب جهت استفاده در مناطق و معابر صعب العبور است.
گفتنی است پیش از این سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیز داری کشور خودرو پیکاپ را که از محصولات شرکت پارس خودرو است، تهیه کرده و از آن بهره برداری کرده است.


پرشین خودرو |
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.