جنیفر لوپز شرکت موبایلی تاسیس می‌کند!

۰۶خردادماه،

 

"جنیفر لوپز"(Jennifer Lopez) بازیگر مشهور سینما از آغاز همکاری‌هایی با شرکت مخابراتی Verizon Mobile تا به کمک آن شرکت موبایلی تازه خود را با نام Viva Movil تاسیس کند.
 
به گزارش گروه خبرها خارجی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، لوپز که چندی پیش در کنفرانس مطبوعاتی CTIA 2013 شرکت کرده بود، خبر همکاری خود با شرکت مخابراتی Verizon را اعلام کرد و توضیح داد که به زودی به‌صورت رسمی وارد بازار جهانی تلفن‌همراه می‌شود.
 
او اعلام کرده است که سهامدار اصلی شرکت موبایلی Viva Movil خواهد بود و به عنوان قطب مرکز خلاقیت این شرکت فعالیت خواهد کرد. لازم به ذکر است که شرکت‌های Big Red، Brightstar و Moorehead Communications به عنوان شرکای تجاری Viva Movil معرفی شده‌اند.
 
شرکت Viva Movil هم‌اکنون پایگاه اینترنتی خود را راه‌اندازی کرده است و برای مشترکان شرکت مخابراتی Verizon خدمات ویژه شخصی و خانوادگی را ارایه می‌دهد. این شرکت همچنین قصد دارد فروشگاه‌های زنجیره‌ای در سراسر آمریکا افتتاح کند و کارمندانی با قابلیت صحبت به چند زبان را در آن‌ها به کار گیرد.
 
لوپز فعالیت خود را از منطقه Latino آمریکا که بیشتر ساکنان آن اسپانیایی می باشند آغاز می‌کند که باید توجه داشت این منطقه ۱۶٫۷ درصد از جمعیت آمریکا را در خود جا داده است.

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.