جهش کیفی سایپا ۱۳۱

این خبر امروز یکشنبه ۱۴ آبان در پورتال خبری ممتاز نیوز از منبع ذکر شده در انتهای خبر، بازنشر گردیده است

گزارش کیفیت مهر ماه خودروها ی داخلی (۳)

جهش کیفی سایپا ۱۳۱

عصر خودرو : خودرو ۱۳۱X در آخرین گزارش تفسیری شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران با کاهش نمرات منفی توانست کیفیت خود را نسبت به ماه گذشته بهبود بخشد.

به گزارش تفسیری ممتازنیوز به نقل از عصرخودرو به نقل از سایپا نیوز، خودروی سایپا ۱۳۱X تولیدی شرکت سایپا در آخرین گزارش تفسیری شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران با کاهش نمره منفی در معیار های موتور و انتقال قدرت، تجهیزات الکتریکی و رنگ کیفیت خود را نسبت به ماه گذشته افزایش داد.
گفتنی است خودروی سایپا ۱۳۱x در جمع کل امتیازت منفی این گزارش تفسیری نیز با کاهش دو نمره منفی نسبت به ماه گذشته بالاتر از خودروی MVM110 و پائین تر از خودروی تیبا قرار گرفت.
بر اساس این گزارش تفسیری گروه خودروسازی سایپا با ایجاد برنامه ریزی های گسترده در خصوص افزایش کیفی محصولات خانواده X100 توانسته در معیارهای مورد سنجش گزارش تفسیری شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران ، کیفیت محصولات خانواده X100 را نسبت به سال گذشته به میزان ۲۵ درصد افزایش دهد.
خاطر نشان می گردد در گزارش تفسیری ماهانه ارزشیابی کیفی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، خودروهای ساخت داخل در ۹ معیار سیستم فنربندی، تعلیق و فرمان، موتور، ترمز، تجهیزات الکتریکی، تزیینات داخلی و خارجی، صداهای غیرعادی، بدنه، نفوذ آب و رنگ مورد ارزیابی قرار می گیرد.

یکشنبه ۱۴ آبان   ۵:۲

منبع:عصرخودرو

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.