جهنم استمفوردبریج PSG را زمین‌گیر کرد/ صعود رئال مادرید به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > فوتبال جهان – شب نخست از دور برگشت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با صعود چلسی و رئال به دور بعد به پایان رسید.

به گزارش ممتاز؛ در دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا سه شنبه شب تیم فوتبال چلسی در ورزشگاه استمفوردبریج لندن میزبان پاری سن ژرمن بود. شاگردان ژوزه مورینیو که در بازی رفت با نتیجه ۳ بر ۱ مغلوب حریف خود شده بودند، مقابل دیدگان هواداران خود دست به کار بزرگی زدند. دو گل از آندره شورله (دقیقه ۳۲) و دمبا با (دقیقه ۸۷) کافی بود تا نتیجه در مجموع دو بازی رفت و برگشت  ۳-۳ شود و آبی های لندن به علت گل زده در خانه حریف راهی مرحله نیمه نهایی شود.

همچنین در دیدار همزمان رئال مادرید و بورسیا دورتموند در وست فالن به مصاف هم رفتند. مادریدی ها که از این ورزشگاه خاطره خوشی ندارند، بازهم شب سختی را برابر شاگردان یورگن کلوپ سپری کردند. هرچند پیروزی ۳ بر صفر رئال در دیدار رفت تا حدودی حضور آنها در جمع ۴ تیم برتر اروپا را تضمین کرده بود اما دو گل مارکو رئوس در دقایق ۲۴ و ۳۷ دورتموند را به پیروزی ۲ بر صفر رساند تا ثابت شود زردپوشان در خانه حریف سرسختی هستند. در نهایت در مجموع دو بازی رفت و برگشت شاگردان کارلتو به پیروزی ۳ بر ۲ رسیدند و به مرحله نیمه نهایی صعود کردند.

تکلیف دو تیم صعود کننده دیگر چهارشنبه شب با برگزاری دیدارهای بایرن – منچستر و اتلتیکو – بارسا مشخص خواهد شد.

۲۵۲ ۴۱


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.