جوانی با تجربه فیس بوکی‌اش دو زن را به کشتن داد +عکس

۱۲م دیماه ،

راننده خاطی دو سال پیش به سبب رانندگی پرخطر با محرومیتی چند ساله از رانندگی روبرو شده بود و بنابراین از آنجا که هنگام تصادف گواهینامه ‌اش توقیف بود.

ممتازنیوز: مرد جوانی که برای تجربه ای هولناک، مشروبات الکلی فراوانی را مصرف کرده بود، با سرعتی سرسام‌آور یک زن کهنسال و دختر ۳۷ ساله‌ اش را با اتومبیل زیر گرفت و آنها را کشت. 

جاستین جونز ۲۸ ساله اهل شمال کارولینا که خود نیز پس از این تصادف در بیمارستان بستری شده بود، پس از بهبودی به سبب رانندگی پرخطر و منجر به مرگ به زندان افتاده است. 

اگرچه او در ابتدا از بیان انگیزه ‌‌اش برای انجام این کار اجتناب می ‌کرد اما پلیس در تحقیقات خود با بررسی صفحه او در فیس‌ بوک به راز این موضوع پی برد چراکه وی چند روز پیش از اتفاق، کامنتی را روی صفحه خود با این مضمون گذاشته بود که «می‌خواهم خودم حس کنم که پس از مصرف مشروبات چه وضعی پیدا می‌کنم.» 

جاستین پس از این پیام، چند جمله طنز نیز در این باره نوشته بود و این اقدام او با استقبال تعدادی از دوستانش نیز مواجه شده بود که از وی می خواستند تجریه خود را پس از انجام، در فیس بوک برای آنها تعریف کند اما تجربه هولناک این مرد سبب مرگ زن ۶۲ ساله و دخترش شد و نوه‌ هایش را هم بی ‌سرپرست کرد چراکه به نقل از اقوام این دو زن، وضع این کودکان که هر سه، کم ‌سن و سال می باشند از لحاظ عاطفی و اقتصادی بغرنج خواهد شد. 

راننده خاطی دو سال پیش به سبب رانندگی پرخطر با محرومیتی چند ساله از رانندگی روبرو شده بود و بنابراین از آنجا که هنگام تصادف گواهینامه ‌اش توقیف بود، جرم او قتل از نوع درجه اول محسوب می‌ شود.

 باشگاه خبرنگاران


.
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.