جوانی که خاطر نبوسیدن عکسی سرش را بریدن!+عکس

گروهک “ارتش آزاد سوریه”، پس از ربودن یک جوان عراقی در این کشور، او را به جرم نبوسیدن عکس امیر قطر، گردن زدند.

 عراقی‌های ساکن سوریه که هنوز موفق نشده‌اند از شر تروریست‌های موسوم به “ارتش آزاد سوریه”، رهایی یابند و همچنان در این کشور به سر می برند، اعلام کردند که عناصری از ارتش آزاد سوریه یک جوان عراقی را در نزدیکی منطقه “السیده زینب” ربودند و از او خواستند تا عکس امیر قطر را ببوسد اما این جوان از بوسیدن عکس امیر قطر خودداری کرد و به جای بوسه، آب دهان خود را بر روی این عکس ریخت که همین امر خشم تروریست‌ها را بر افروخت و او را گردن زدند.

از سوی دیگر “عالیه نصیف” یکی از نمایندگان فهرست العراقیه تاکید کرد: در حالی که عراق درهای خود را به روی آورگان سوری گشوده است، باید مواظب ورود مزدورانی که با القاعده و تروریست‌ها همکاری می‌کنند، باشد زیرا ممکن است که این افراد با تحریک و حمایت عربستان و قطر به ایجاد ناامنی در عراق روی آورند.

گروه‌های مسلح معارض در سوریه با هدف قرار دادن خانواده‌های عراقی در این کشور و تخریب منازلشان، بسیاری از آنها را آواره و ناگزیر به ترک سوریه کرده‌اند. هلال احمر عراق تاکنون بازگشت هزاران عراقی به کشور  به همراه تعدادی از آوارگان سوریه را ثبت کرده است.

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. هرمز نوروزی:

    ارتش آزاد سوریه و داعش مزدوران آمریکا،اسراییل و کشورهای مرتجع عربی منطقه هستند که هدف اصلی آنها تضعیف قدرت و حوزه نفوذ ایران است ولی کور خوانده اند و نمی دانند که چه شیران دلیری در بیشه ایران خفته اند که اگر خشمگین شوند چنان درسی به آنها خواهد داد که تا نسلها فراموش نکنند

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.