جوان شیشه‌ای قلب دایی‌اش را درید

  عکس های جذاب امروز ارسال برای دوستان

جوان شیشه‌ای قلب دایی‌اش را درید

جوان معتاد به شیشه که دایی خود را به قتل رسانده بود، صبح امروز در دادگاه کیفری استان تهران از سوی نماینده دادستان به مجازات مرگ محکوم شد.

به گزارش جام جم نیمه‌شب چهارم مرداد سال گذشته ماموران کلانتری آزادی از وقوع یک قتل در شهرک اکباتان مطلع شدند. با حضور ماموران مشخص شد مقتول به نام نوذر بر اثر ضربات چاقو جان خود را از دست داده است.

تحقیقات نشان داد مقتول با خواهرزاده خود به نام ایمان و دو نفر از دوستانش درگیر شده است که ایمان با چاقو ضرباتی به سینه دایی خود وارد کرده و او را به قتل رسانده است.

حاضران در صحنه گفتند مقتول همراه خواهرزاده خود ایمان و خواهرش در این خانه زندگی می‌کرده‌اند. شب حادثه نیز خواهر مقتول در خانه حضور نداشته و مقتول همراه ایمان و دو نفر از دوستانش به نام‌های امیر و محمدعلی در آنجا بوده‌اند.

دقایقی قبل از حادثه، ایمان و امیر بر سر مسائل مالی درگیر شده‌اند که برخلاف انتظار ایمان، دایی‌اش از امیر طرفداری کرده است. به همین دلیل ایمان که بر اثر مصرف شیشه حال خوبی نداشته از آشپزخانه چاقویی برداشته و با آن دو ضربه محکم به دایی‌اش زده که باعث مرگ او شده است.

متهم پس از انتقال به اداره آگاهی گفت: بر اثر مصرف شیشه و کراک، تعادل روانی نداشتم و موقع درگیری لفظی با امیر، توقع داشتم دایی‌ام از من طرفداری کند، ولی وقتی دیدم او از امیر حمایت می‌کند، خون جلوی چشمانم را گرفت و با برداشتن چاقویی از آشپزخانه به دایی‌ام حمله کردم و تصور نمی‌کردم باعث مرگ او شوم.

بلافاصله بچه‌ها با اورژانس تماس گرفتند اما شدت خونریزی به حدی بود که دایی‌ام قبل از رسیدن اورژانس درگذشت.

متهم پس از اعتراف به این جنایت و بازسازی صحنه قتل با قرار قانونی روانه زندان شد. با تکمیل تحقیقات پرونده با صدور کیفرخواست به شعبه ۱۱۳ دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد.

صبح امروز جلسه محاکمه متهم به ریاست قاضی همتیار برگزار شد. ابتدا قاضی اصغری‌روشن، نماینده دادستان با تشریح کیفرخواست گفت: اولیای دم در شکایت اولیه خود درخواست قصاص کرده؛ اما دیگر پیگیر پرونده نشده‌اند.

با توجه به درخواست اولیه آنها و عدم حضورشان در جلسه دادگاه برای متهم درخواست اشد مجازات را دارم.در ادامه ایمان ۲۷ ساله با قبول اتهامش، اعترافات قبلی خود را تکرار کرد.

پس از آخرین دفاعیات متهم و وکیل مدافعش، رئیس دادگاه ختم رسیدگی به پرونده را اعلام کرد و قضات برای صدور حکم وارد شور شدند.

گردآوری : پایگاه اینترنتی ممتازنیوز

www.persianv.com
تاریخ ارسالJuly 16, 2012 12:03 PM  تعداد مشاهده: ۶۸

بازدید از صفحه اول


ممتازنیوز – حوادث

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.