جیمز باند پیر از جیمز باند جوان تعریف کرد / او بهترین بازیگر این نقش است

به گزارش خبرآنلاین، سر راجر مور معتقد است دانیل کریگ بهترین بازیگری است که تاکنون در نقش جیمز باند، جاسوس بریتانیایی فرو رفته است.

 

این بازیگر ۸۴ ساله بریتانیایی که در هفت فیلم در فاصله ۱۹۷۳ تا ۱۹۸۵ نقش جیمز باند را بازی کرد، در کتاب جدیدش با عنوان «باند از زبان باند» به تحسین کریگ پرداخته است.

 

مور گفته است: «من عاشق فیلم «کازینو رویال» و دانیل کریگ هستم. او بازیگر معرکه‌ای است، مطمئنا بهترین بازیگری است که نقش باند را بازی کرده است.»

او افزوده کریگ ۴۴ ساله «بهترین شرایط جسمی و توانایی بازیگری برای ایفای نقش را دارد.»


دانیل کریگ و راجر مور

 

مور با یادآوری خاطره بازی خودش در نقش مامور ۰۰۷ می‌گوید: «آن موقع‌ها من بدون اینکه لحظه‌ای به فکر درد زانویم باشم از روی میز جست می‌زدم. بدون ترس از دست دادن دندان هرچیزی را گاز می‌زدم. به فیزیک آماده و کمر باریک خودم می‌بالیدم، با یک چشم و ابرو دنیا را به جنب و جوش وامی‌داشتم. این روزها برای زنده ماندن خودم نیاز به کمک دارم!»

 

سومین فیلم کریگ در نقش باند به نام «اسکای‌فال» ۲۶ اکتبر در بریتانیا روی پرده می‌رود. کارگردانی این فیلم را سام مندس برنده اسکار برعهده دارد و دشمن باند در فیلم سیلوا نام دارد که خاویر باردم، بازیگر برنده اسکار نقش او را بازی می‌کند.

 

در کلیپ تبلیغاتی فیلم که یک ماه پیش منتشر شد، طرفداران جیمز باند در کلام تعجب می بینند که او «کشته» می‌شود و اِم، رئیس او نامه یادمان او را تایپ می‌کند، باید منتظر ماند و دید این بار مامور ۰۰۷ با چه مشکلاتی باید دست و پنجه نرم کند.

 

بی‌بی‌سی / ۲۷ اوت / ترجمه: حسین عیدی‌زاده

۵۸۲۴۱

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.