حاتمی نیامده مصدوم شده و به کلینیک رفت/ اولتیماتوم قلعه نوعی به نکونام دربارهٔ اشجاری

۲۵م آذر ،

اعضای تیم استقلال، با شرایط خاص در پی جذب بازیکنان تازه تیم می باشند و در این حین اوضاع برای بعضی نفرات این تیم در استقلال ایده آل نیست، آخرین خبرها استقلال را در این خصوص بخوانید. .

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران: فرزاد حاتمی، بازیکن تازه تیم استقلال است که زمانی شاگرد امیر قلعه نوعی بود و سرمربی آبی ها به وی اعتقاد فراوان دارد و در صدد جذب آنها برآمده است این بازیکن پس از عقد قرار داد با آبی ها در تمرینات این تیم شرکت کرد و توانست در ترکیب این تیم برای آبی ها مقابل پیکان به میدان برود و این تیم را همراهی کند این درحالی است که فرزاد حاتمی در اولین حضورش برای استقلالی ها دچار مصدومیت شد و نتوانست در تمرینات این تیم حاضر شود این بازیکن هنوز نیامده دچار مشکل شده است و پزشکان نیز اعلام کردند وی باید در کلینک استقلال تحت درمام قرار گیرد و پس از بهبودی کامل در ترکیب استقلال قرار گیرد این شرایط خاص روبرو شده است و اعضای تیم استقلال اعلام کردند که پس از حضور در تیم استقلال این بازیکن با شرایط مشابه حقیقی بازیکن تازه تیم پرسپولیس روبرو شد و استرس و فشار ناشی از عملکرد ایده ال در ترکیب تیم استقلال وتمرینات این تیم عاملی است که وی را با مصدومیت روبرو کرده است اما در طرفی امیر قلعه نوعی اعلام کرده است که بازیکنان این تیم باید با شرایط متفاوت و تازه تری های استقلال را همراهی کنند تا سبب مصدومیت و ایجاد مشکل برای این تیم شوند.

*اولتیماتوم قلعه نوعی به نکونام دربارهٔ اشجاری
امیر قلعه نوعی،سرمربی تیم استقلال با شرایط خاص تیمش را برای نیم فصل دوم آماده می کند،‌این مربی قصد دارد بهترین استفاده را از مهره هایی که در اختیار دارد ببرد،اما در این میان حواشی بسیاری در این تیم وجود دارد که شرایط را برای رسیدن قلعه نوعی به اهدافش سخت و سخت تر کرده است.
براساس این گزارش،امیر قلعه نوعی پس از جذب چند بازیکن تازه داخلی با مشکلات روبرو شده است، وی پس از حضور اشجاری در تیمش مشکلاتی را شاهد بود که وی را با اوضاع متفاوتی مواجه کرد زیرا بعضی اعضای تیم استقلال با این مشکل روبرو شدند که اشجاری قرار است در نیم فصل دوم استقلال را همراهی کند و به عنوان هم بازی این تیم را یاری رساند،در راس نفرات مخالف این بازیکن جواد نکونام است که همین چند هفته پیش با یکدیگر مشکلاتی داشتند که رفع نشد.
حسن اشجاری حتی پس از بازی تیمش علیه هافبک استقلال حرف هایی را مطرح نکرد و این موضوع سبب شد که امیر قلعه نوعی وارد ماجرا شود و در این خصوص صحبتی را با هافبک تیمش داشته باشد، امیر قلعه نوعی قصد ایجاد صلح را دارد و مدعی است که باید آرامش و صمیمیت در تیم حاکم باشد که استقلال به اهدافش نزدیک شود اما این اتفاق رخ نداده است و امیر قلعه نوعی درصدد رفع این مشکلات حاشیه ای است.
گفتنی است، اشجاری پس از صحبت علیه نکونام از وی عذرخواهی کرد اما جواد نکونام هنوز این عذرخواهی را نپذیرفته است و در این خصوص مباحثی مطرح شده است که مورد نظر امیر قلعه نوعی نیست.
در این خصوص سرمربی آبی ها وارد عمل شده و از هافبک تیمش خواست که این بحث را به فراموشی بسپارد زیرا هر مشکلی که وجود دارد به اتمام رسیده است و بازیکنان در حال حاضر با یکدیگر همبازی می باشند و یک هدف را دنبال می کنند.

*فتح الله زاده از استقلالی ها پول نمی گیرد
 فتح الله زاده قصد نداشت برای بازیکنان تازه در تیم و جدایی بعضی نفرات استقلال از این تیم آنها را با شرایط سخت روبرو کند زیرا وی معتقد است که آنها باید در تیم حفظ می شدند اما شرایط فهرست استقلال و لزوم خارج شدن چند بازیکن از تیم عاملی شد که شرایط برای آنها تغییر کند.
براساس این گزارش، مدیریت استقلال اعلام کرده که در این خصوص با بازیکنان تیمش توافق می کند و قرار نیست که استقلال پولی را از آنها دریافت کند اما در خصوص میداوودی مدیر عامل تیم شرایط ایجاد کرد که این مهاجم در استقلال بماند و این تیم را همراهی کند،این بازیکن قرار بود ۲۵۰ میلیون به استقلال پرداخت کند اما این اتفاق رخ نداد و اگر قرار به معاوضه میداوودی باشد وی پولی را به باشگاه پرداخت نمی کند و می تواند با دریافت پول از باشگاه تازهش راهی تیم تازه خود شود و این تیم را همراهی کند./آق


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.