حاجی‌بابایی: طرح سیم‌ کارت دانش‌آموزی در دست بررسی کارشناسی است

60-4.jpg

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه طرح سیم‌کارت دانش‌آموزی در دست بررسی کارشناسان است، گفت: این سیم‌کارت‌ها مشکلات قبلی را به دنبال داشته باشد، قطعا آموزش و پرورش به استفاده از آن رضایت نخواهد داد.

به گزارش خبرنگار «آموزش و پرورش» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، حمیدرضا حاجی‌بابایی در حاشیه مراسم «مبادله تفاهم‌نامه با وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات» درباره سیم‌کارت‌های دانش‌آموزی توضیح داد: آنچه که مورد توافق وزارت ارتباطات و آموزش و پرورش بود، توزیع سی‌دی قرآنی در میان دانش‌آموزان بود، اما بخش خصوصی در جریان توزیع این سی‌دی‌های قرآنی، به دنبال درآمدزایی برای خود بود.

وی با بیان اینکه هر دو وزارتخانه یاد شده با توزیع سی‌دی‌های قرآنی موافق بوده‌اند، گفت: پیشنهاد سیم‌کارت دانش آموزی از سوی وزارت ارتباطات نبوده است بلکه وزارت ارشاد این پیشنهاد را مطرح کرده است.

حاجی‌بابایی خاطر نشان کرد: پیشنهاد توزیع سیم‌کارت دانش‌آموزی در دست بررسی کارشناسان است و اگر جمع‌بندی در این ارتباط مثبت بود، این امکان فراهم می‌شود؛ اما اگر این سیم‌کارت‌ها هم مشکلات قبلی را به دنبال داشته باشد، قطعا آموزش و پرورش به استفاده از سیم‌کارت دانش‌آموزی رضایت نخواهد داد.

به گزارش ایسنا، تقی‌پور – وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات هم در جمع خبرنگاران درباره سیم‌کارت‌های دانش‌آموزی به خبرنگاران گفت: وزارت ارتباطات پیشنهادی برای سیم‌کارت دانش‌آموزی مطرح نکرده است.

وی با بیان اینکه وزارت ارتباطات تامین‌کننده ارتباط است، اظهار کرد: در هر کجا که تقاضای ارتباط وجود داشته باشد، آن را تامین خواهیم کرد، اما در موضوع سیم‌کارت دانش‌آموزی هر سیاستی که وزارت آموزش و پرورش اتخاذ کند، تابع آن خواهیم بود.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات درباره توزیع سیم‌کارت دانش‌آموزی هم خاطر نشان کرد: ظاهرا اقدام انجام شده حاصل توافق یکی از اپراتورهای تلفن همراه با برخی مناطق بوده است.

انتهای پیام


ایسنا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.