حامد بهداد به تلویزیون می آید

۲۳م دیماه ،

محمدرضا آهنج که به تازگی پخش سریال «راستش را بگو» به کارگردانی او به اتمام رسیده، قصد دارد سریال دیگری را برای پخش از صدا و سیما تولید کند.

ممتازنیوز: شنیده ها از منابع آگاه خبر از ساخت سریالی به نام «فرشتگان بر فراز آسمان» می دهند. این سریال دربارهٔ امنیت پرواز است و قرار است با جلوه های ویژه خاصی تولید شود. داستان به گونه ای در این سریال روایت خواهد شد که در آن گروه امنیت پرواز در ارتباط با گروگان گیران و اشخاص خلافکار در هواپیما و حاشیه های پرواز قرار می گیرند و همین سبب بروز اتفاقات مهیجی می گردد که تم اصلی این سریال را تشکیل می دهد.

طبق شنیده ها حامد بهداد، آتیلا پسیانی و حسن پورشیرازی با آهنج برای حضور در این سریال به توافق رسیده اند و صحبت های مقدماتی برای حضور رضا کیانیان هم در این سریال به انجام رسیده است. در این مجموعه قرار است بازیگران شناخته شده بسیاری حضور داشته باشند.

این سریال به شکل اپیزودیک تولید خواهد شد برای جویا شدن از صحت و سقم این موضوع با محمدرضا آهنج تماس گرفتیم که این کارگردان در پاسخ به این سوال که آیا قصد تولید این سریال را دارد به «تماشا» گفت: «من نه تایید می کنم و نه تکذیب. اگر خبری بشود، در روزهای آینده مطلع خواهید شد.»

به این ترتیب از حرف های آهنج می توان این استنباط را داشت که شنیده ها آنقدر خلاف واقع نیست این کارگردان آن را تکذیب نکرده است.گفته می گردد فیلمبرداری این سریال از امروز آغاز می گردد و لوکیشن اصلی آن هم فرودگاه است و تهیه کنندگی آن برعهده حسین خزاعی است.

اگر حامد بهداد در این سریال حضور پیدا کند، این اثر ششمین مجموعه تلویزیونی او به حساب خواهد آمد. او پیش از این در سریال های «همسفر»، «سایه آفتاب»، «یک مشت پر عقاب»، «آخرین دعوت» و «سقوط آزاد» بازی کرده بود. بازی در «فرشتگان بر فراز آسمان» سومین همکاری بهداد و آهنج به حساب می آید. این دو پیش از این در تله فیلم «صبح روزی که متولد شدم» و سریال «سایه آفتاب» همکاری کرده بود.

این روزها بهداد با دی وی دی فیلم «جرم» به شبکه خانگی آمده است، فیلم آخر مسعود کیمیایی که توانست از نظر داوران جشنواره فیلم فجر، گوی سبقت را از «جدایی نادر از سیمین» برباید. بهداد که به تازگی بازی در «چه خوبه که برگشتی» داریوش مهرجویی را با گریمی متفاوت به اتمام رسانده است.

منبع:سینما خبر

باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.