حتی خانواده من نیز نمی‌دانند که به چه کسی رای داده‌ام

۲۳خردادماه،

مقام معظم رهبری اظهار داشتند: در انتخابات ریاست‌جمهوری، یک نفر را انتخاب کردم و به کسی هم نگفتم و تا الان حتی کسان نزدیک من، خانواده و فرزندانم نیز نمی‌دانند که من به چه کسی رای داده‌ام.

به گزارش خبرنگار احزابممتازنیوز، مقام معظم رهبری در دقایق اولین آغاز انتخابات ریاست‌جمهوری از ساعت ۸ صبح امروز با حضور در حسینیه امام خمینی(ره)، آراء خود را به صندوق شماره ۱۱۰ انداختند.

معظم له پس از انداختن آراء خود، طی سخنان کوتاهی اظهار داشتند: خداوند را سپاس گذاریم که به ملت ما و ملت عزیز ایران این توفیق را داد که یک بار دیگر در حرکت و اقدامی که در سرنوشتشان موثر است، شرکت کنند.

ایشان افزودند: توقع بنده حقیر از ملت عزیز این است که همه در این انتخابات شرکت کنند و پیشنهاد می‌کنم که زود حضور پیدا کنند و این امر را به تاخیر نیاندازند.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای خاطرنشان کردند: من به ۳۱ نفر برای شورای شهر رای دادم البته بعضی از این حضرات را از نزدیک می‌شناختم و بعضی را نمی شناختم و بنده به فهرست‌هایی که اعلام شده بود، اعتماد کردم.

ایشان تصریح کردند: در انتخابات ریاست‌جمهوری، یک نفر را انتخاب کردم و به کسی هم نگفتم و تا الان حتی کسان نزدیک من، خانواده و فرزندانم نیز نمی‌دانند که من به چه کسی رای داده‌ام.

مقام معظم رهبری خطاب به مسئولان برگزاری انتخابات نیز اظهار داشتند: پیشنهاد من این است که رای مردم امانتی است دست آنها و حق‌الناس است؛ حفظ امانت در این مسئله حق‌الناس است، حق‌الناس را انسان باید بیشتر رعایت کند.

مقام معظم رهبری در بخش دیگری از بیانات خود با اشاره به اقدامات دشمن برای مایوس کردن مردم برای عدم حضور در انتخابات متذکر شدند: کار کارشکنی برای عدم شرکت در انتخابات از مطبوعات و رسانه‌های دشمن قبل و به خود سیاستمداران جبهه دشمن رسیده، اخیرا شنیدم که کسی از شورای امنیت آمریکا گفته که این انتخابات را قبول ندارد، خب به درک که قبول ندارد.

مشروح این خبر متعاقبا ارسال می‌شود.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.