حجازی در فینال فوتبال زنان المپیک لندن + عکس

صفحه اصلی » گالری عکس » گالری عکس ممتازنیوز » عکس ورزشی » حجازی در فینال فوتبال زنان المپیک لندن + عکس

 در فینال فوتبال زنان در المپیک لندن، هوادار استقلال با بنری از ناصرخان حجازی به استادیوم رفت و با افتخار آن را به نمایش گذاشت. به گزارش گل، فینال مسابقات فوتبال بانوان المپیک ۲۰۱۲ لندن در حضور هشتاد هزار تماشاگر میان تیم های آمریکا و ژاپن برگزار شد که با نتیجه ۲ بر ۱ به […]

 در فینال فوتبال زنان در المپیک لندن، هوادار استقلال با بنری از ناصرخان حجازی به استادیوم رفت و با افتخار آن را به نمایش گذاشت.

فوتبال زنان,المپیک لندن,عکس فوتبال زنان

به گزارش گل، فینال مسابقات فوتبال بانوان المپیک ۲۰۱۲ لندن در حضور هشتاد هزار تماشاگر میان تیم های آمریکا و ژاپن برگزار شد که با نتیجه ۲ بر ۱ به سود آمریکا خاتمه یافت. از نکات جالب توجه برای فوتبال ایران در این دیدار، حضور هواداری با پیراهن استقلال و عکسی از ناصر حجازی بود تا عشق خود به تیم مورد علاقه و اسطوره کشورش را نشان دهد.

برغم آنکه از درگذشت ناصر حجازی بیش از یکسال و اندی می گذرد اما کماکان یاد و نام وی نه تنها در قلب ها و اذهان که بطور جدی در مجامع مختلف مطرح است تا نشان داده شود که چرا وی شایسته لقب اسطوره ملی ایران است.

 راستی … اگر قسمتی از زندگی تون رو ممتازنیوز تشکیل میده , بهتون توصیه میکنم تولبار ممتازنیوز رو حتما نصب کنید [نصب تولبار] 

کلیدواژه ها: المپیک لندن،عکس فوتبال زنان،فوتبال زنان


ممتازنیوز پایگاه اطلاع رسانی علمی , فرهنگی , هنری و تفریحی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.