حدادعادل شخصیت مردمی است که جامعه به آن نیاز دارد

فروردین ۱۴۰۳

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: شخصیت ایشان الگویی است که جامعه ما به آن نیاز دارد و آن چه که نیاز داریم سیاست اخلاق همراه با تقوا است.

به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران “مرتضی نبوی” در مراسم نکوداشت غلامعلی حدادعادل با عنوان مرد تقوا و تدبیر اظهار داشت: حداد عادل دارای شخصیت مردمی است که مورد الطاف بی‌کران خداوند قرار گرفته است.

وی ضمن خاطره گویی از حدادعادل بیان کرد: وی فردی از خانواده مردمی از پایین شهر است که وقتی سراغ خیابانی به نام شهید حدادعادل می‌رویم به خیابان شوش حوالی میدان خراسان می‌رسیم.

وی با اشاره به سخنرانی‌های حدادعادل در اوایل انقلاب عنوان کرد: اشخاص زیادی در اوایل انقلاب به سخنرانی می‌پرداختند اما صحبت‌های ایشان یک جذابیت و نوآوری دیگری داشت که ما همواره به دنبال سخنرانی‌های ایشان بودیم که از جمله محل برگزاری آن مسجد الجواد سالن اجتماعات مسجد الجواد(ع) هفت تیر بود.

وی در تصریح یکی از سخنرانی‌های حداد عادل در کنگره جامعه اسلامی مهندسین اظهار داشت: در این کنگره وی مطالبی شیوا، جامع را بیان کرد که مورد اقبال جمع حاضر قرار گرفت لذا نگاه ایشان به ضرورت تشکیلات اسلامی فراگیر بود.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در تشریح شخصیت سیاسی حدادعادل گفت: شخصیت ایشان الگویی است که جامعه ما به آن نیاز دارد و ما سیاست را در کتاب‌های دانشگاه از نگاه نظریه پردازان غربی مانند ماکیاولی و غیره دریافت کرده‌ایم اما آن چه که نیاز داریم سیاست اخلاق توام با تقوا است.

مدیر مسئول روزنامه رسالت عنوان کرد: ما باید براساس نقشه فرهنگی که با مطالبه جدی رهبری پیگیری می‌شود پیش برویم و در همه زمینه‌ها اخلاق را پیگیری کنیم تا بتوانیم سیاست اخلاقی و تقوایی داشته باشیم.

نبوی تاکید کرد: اگر بخواهیم نمونه یک سیاستمدار بااخلاق و تقوا را مثال بزنیم حداد عادل نمونه بارز اخلاق و تقواست.

وی با اشاره به مناظره‌های انتخاباتی بیان کرد: در عرصه مناظره انتخاباتی سیاستی که حدادعادل را هدایت می‌کند مبتنی بر شخص خود نیست بلکه منافع اسلام و ایران دفاع می‌کند و سیاستی که معرفی می‌کند مد نظر رهبری، نظام جمهوری اسلامی و مردم است و این برای ملت ایران یک افتخار محسوب می‌شود.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.