حدادی: همیشه کسب اولین‌ها سخت است

احسان حدادی که موفق شد مدال نقره پرتاب دیسک المپیک را کسب کند، عنوان کرد: همین که توانستم لحظه‌ای دل مردم را شاد کنم برایم ارزش بسیاری دارد. در دوره گذشته المپیک وقتی که از جایگاه انجام مصاحبه رد می‌شدم چشمانم اشکبار بود اما الان که مصاحبه می‌کنم خوشحالم که توانستم مدال نقره المپیک را کسب کنم و برای لحظه‌ای شادی و خنده را روی لبان مردم بیاورم.

قهرمان پرتاب دیسک ایران در ادامه با بیان اینکه همیشه کسب اولین‌ها سخت است افزود: امیدوارم با مدالی که من در المپیک گرفتم این مسیر برای بقیه ماده‌های رشته‌های دوومیدانی نیز باز شود و بتوانیم به مدال‌آوری در دوره‌های بعدی المپیک ادامه دهیم.

حدادی اضافه کرد: ما مطمئنا می‌توانیم در ماده‌های دیگر مدال‌آور باشیم و این به هیچ عنوان کار سخت و دشواری نیست. به هر حال المپیک هم مثل سایر مسابقه‌ها است و می‌توان با مقداری خودباوری و کوشش به مدال دست یافت.

حدادی همچنین درباره پرتابش در مرحله نهایی المپیک بیان کرد: من تمام سعی و تلاشم را کردم و پرتاب اولم پرتاب خوبی بود. همچنین در یکی از پرتاب‌هایم بالای ۶۸ متر انداختم اما با توجه به اینکه خطای کوچکی را مرتکب شدم دیگر نتوانستم به مدال طلا برسم. در پایان می‌خواهم از تمام کسانی که برایم زحمت کشیدند تا بتوانم این مدال را کسب کنم تشکر کنم.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.